Kā Pelnīt Naudu Internetā ar Produktu Apskatiem

0
25

Vai Jūs kādreiz esat jautājis draugam viņa domas par kādu produktu, pirms tā iegādes? Esat meklējis atsauksmes par kādu noteiktu produktu? Piemēram, filmu, elektroierīci vai kosmētikas līdzekli?

Katru dienu, cilvēki pēta internetā pieejamo informāciju pirms izdara pirkumus, lai justos droši un apmierināti, ka viņi tērē naudu pareizi.

Tas dod iespēju partnermārketinga (Affiliate marketing) darboņiem nopelnīt naudu, piedāvājot pircējiem to ko viņi vēlās – produktu apskatus.

Tas rada abpusēji izdevīgu situāciju gan pircējam, gan partnermārketinga darbonim. Pircējs ir apmierināts ar savu pirkumu, bet mārketeris apmierināts ar nopelnīto komisiju.

Daudzi cilvēki tērē naudu iepērkoties internetā, bet tikai daži pelna naudu internetā ar produktu apskatiem, kas ir lielisks vieds kā dot cilvēkiem ko viņi vēlās un ar to pelnīt naudu internetā.

Patiesībā, pelnīt naudu internetā ar produktu apskatiem ir salīdzinoši vienkārši. Un kas ir pats labākais? Visi produktu apskati kurus Jūs publicēsiet internetā tur paliks uz mūžu, kas nozīmē, ka par tām, iespējams, saņemsiet naudu pat pēc pieciem gadiem.

Apskatīsim iemeslus kāpēc cilvēki internetā meklē produktu vai pakalpojumu atsauksmes:

  1. Lai redzētu ko citi cilvēki, kam ir pieredze ar konkrēto produktu, domā par to;
  2. Lai uzzinātu vai konkrētais produkts tiešām dara to kas tam paredzēts un kā tas strādā;
  3. Lai salīdzinātu noskatīto produktu ar līdzīgiem;
  4. Lai izvērtētu plusus un mīnusus konkrētajam produktam;
  5. Lai pārliecinātos, ka viņi netiek apkrāpti;
  6. Lai saņemtu ieteikumu, kur labāk noskatīto produktu iegādāties

Cilvēki vienmēr grib iegādāties labāko eksemplāru no līdzīgiem produktiem, tāpēc arī pirms tam patērē daudz laika, apskatot dažādus interneta resursus un izpētot visus iespējamos variantus.

Kad viņi ir pārliecināti par viena produkta pārākumu par citiem, viņi pieņem lēmumu. Ja šis lēmums tiek pieņemts tad, kad pircējs atrodas Jūsu mājaslapā, Youtube kanālā vai citā interneta resursā, viņš visticamāk nopirks šo produktu caur Jūsu partnermārketinga saiti un Jūs saņemsiet Jūsu komisijas procentus!

Partnermārketinga apmācība
Epelna.lv iesaka šo partnermārketinga apmācību programmu.

Lūk kā Jūs var nopelnīt naudu internetā ar produktu apskatiem

Vienkāršākais veids kā nopelnīt Naudu ar produktu apskatiem ir uzsākot sadarbību ar kādu partnermārketinga kompāniju vai tīklu, kur ir pieejami dažādi produkti. Partnermārketinga kompānijas Jums maksās noteiktu komisijas maksājumu, kas tiks veikts caur jūsu unikālo partnera saiti.

Jums ir jāizdomā kādam produktam Jūs vēlaties veikt apskatu un pēctam jāatrod partnermārketinga partneris vai tīkls. Jūs saņemsiet savu partnera saiti, kas izsekos visus klikšķus kas caur to tiks veikti, un saņemsiet komisijas maksājumus par katru pārdoto produktu.

Populārākais partnermārketinga tīkls ir Amazon. Šajā partnermārketinga tīklā ir pieejami ļoti daudz produktu un cilvēki uzticās Amazon, tāpēc šis būs ļoti labs variants Jūsu jaunās karjeras uzsākšanai un pirmās peļņas gūšanai internetā.

Jūs varat pieteikties Amazon partnermārketinga programmai šeit.

Ja vēlaties atrast citas partnerprogrammas meklējiet Google „produkta nosaukums + affiliates”.

Esam iepazinušies ar partnermārketinga konceptu, iemesliem kāpēc cilvēki uzticas atsauksmēm internetā, peļņas iespējām un populārāko partnermārketinga tīklu Amazon. Tagad aplūkosim produktu apskatu pamatprincipus.

Kas jāzina un jāapdomā pirms produkta apskata rakstīšanas

Ir vairākas lietas, kuras jāpatur prāta pirms apskata rakstīšanas, ja vēlaties, lai cilvēki to lasītu un tai uzticētos. Jo labāks būs Jūsu produkta apskats, jo lielāka būs iespējamība ka Jūs saņemsiet komisijas maksājumu par padarīto darbu.

Daži ieteikumi, kuros vajadzētu ieklausīties:

  1. Atcerieties, ka Jūsu darbs nav pārdot produktu. Pārdošana notiek veikalā, kurā produkts ir izvietots. Jūsu uzdevums ir palīdzēt patērētājiem veikt pirkumam labvēlīgu izvēli, sniedzot tiem pilnīgu un objektīvu produkta apskatu, pirms viņu nosūtīšanas uz veikalu, kur produkts tiek pārdots.
  2. Padariet savus apskatus ticamākus izmēģinot produktus, kurus apskatāt. Šādi Jūs būsiet spējīgi runāt no pieredzes. Ja nevarat vai nevēlaties iegādāties kādu produktu, ir iespējams meklēt lietotāju atsauksmes internetā, piemēram, forumos, com vai arī blogu komentāru sadaļāspar konkrēto produktu.
  3. Nekad nemelojiet un necentieties neko slēpt par produktu. Esiet godīgi, ja produktam ir trūkumi – ļaujiet cilvēkiem par tiem zināt. Tā vietā iesakiet viņiem alternatīvu produktu, kuram šādu trūkumu nav.
  4. Apskatiet arī produktus kuri Jums nepatīk vai kuriem ir trūkumi. Tas palielinās ticamību Jūsu apskatiem un, neskatoties uz to, ka Jūs no šī produkta neiegūsiet partnermārketinga komisijas maksu. Tomēr, kā jau minējām, Jūs varat ieteikt citus produktus, un gūt ienākumus no to pārdošanas. Galu galā, Jūs būsiet izdarījis labu darbu un palīdzējis kādam pircējam pieņemt gudrāku lēmumu.

Paturiet prātā šos 4 ieteikumus un Jūsu produktu apsakti iegūs labas atsauksmes un Jums izdosies pārdot vairāk produktus un nopelnīt savu pirmo naudu internetā.

Kur publicēt produktu apskatus?

Labākais variants kā uzsākt savu produktu apskatu biznesu ir izveidot savu blogu. Visus savus produktu apskatus Jūs varēsiet publicēt gan savā blogā, gan citos interneta resursos, piemēram, Youtube.

Jūs varat izveidot savu blogu bez maksas WordPress vai Blogger.com vietnēs . Ja Jūsu produktu apskati tiek veikti video formātā, tad tos varat izveidot savus Video blogus Youtube un Vimeo platformās.

Nelielu pamācību kā izveidot savu blogu varat izlasīt šeit.

Produktu apskatu veidošana

Naudas pelnīšanā internetā ar produktu apskatu rakstīšanu būtiski ir svarīgs tas, ka Jūsu izveidoto saturu kāds lasa / skatās. Jūsu produkta apskats var būt vienkāršs raksts. Bet ar to parasti ir par maz, Jums vajadzētu iekļaut arī bildes, video un citas lietas, kas pievērš lasītāja uzmanību un labāk palīdz aprakstīt produkta plusus un mīnusus.

Jūsu produkta apskatam vajadzētu izskatīties apmēram šādi:

Virsraksts

VIRSRAKSTS IR PATS SVARĪGĀKAIS! Virsraksts būs pirmais, ko interesents ieraudzīs un vadoties pēc tā izlems vai apmeklēt šo lapu vai nē. Virsrakstam ir jābūt uzmanību piesaistošam, kā arī jāsniedz priekšstats par lapas saturu.

Virsrakstam vajadzētu iekļaut arī atslēgas vārdus, ko patērētājs meklēs Google.com, lai atrastu produkta apskatu.

Ievads

Šajā daļā Jūs informējat cilvēkus par produkta apskata mērķi, apskatam izvēlēto produktu, tā paredzēto pielietojumu u.c. Apskatos pārsvarā ir gūtās pieredzes un viedokļa apraksts, tāpēc centieties ievadā ierobežot uz faktiem balstīto informācijas daudzumu.

Galvenā apskata daļa

Sāciet ar izvēlētā produkta funkciju aprakstu un pielietojuma aprakstu un balstoties uz pieredzi vai atsauksmēm (ja Jūs neesat izmēģinājuši produktu paši) pastāstiet par to, vai produkts darbojas tā kā norādīts reklāmā.

Cik labi strādā produkts? Jūs varat aprakstīt savus rezultātus? Šeit ir vēlams iekļaut video un foto pierādījumus produkta funkcionalitātei, lai palielinātu ticamību par Jūsu sniegtās informācijas patiesumu. Ja pats neesat sagatavojis video materiālu, varat atrast video Youtube.com, kurā kāds lieto konkrēto produktu, Jūs varat iekļaut to savā produkta apskatā.

Atbildiet uz visiem iespējamajiem jautājumiem, kuri Jums bija radušies un kuri varētu rasties potenciālajiem pircējiem. Ja Jums pašam nav atbildes, tad varat uzmeklēt tās forumos vai citos interneta resursos.

Plusi un Mīnusi

Šī ir obligāta produkta apskata daļa. Plusi un mīnusi var tikt iekļauti apskata galvenajā

daļā, bet labāk tiem veltīt atsevišķu sadaļu, jo tas ļaus lasītājam vieglāk uztvert šo saturu. Ja ir iespējams, produkta plusus un mīnusus vajadzētu ievietot tabulā ar divām kolonām.

Reizēm šī sadaļa ir vienīgā ko cilvēki produktu apskatos izlasa, tādēļ tā ir ļoti svarīga.

Rekomendācija

Jūsu mērķis produkta apskata beigās ir sniegt informāciju par to, kur ir iespējams iegādāties konkrēto produktu. Skaidri pasakiet vai Jūs rekomendējat produktu vai nē un kāpēc.

Šajā sadaļa obligāti ir jāizvieto Jūsu partnermārketinga saite un uzaicinājums apmeklēt partnera mājaslapu.

Kā panākt lai cilvēki, lasa Jūsu produktu apskatus

Kad esat uzrakstījis vai izveidojis video apsaktu par kādu produktu, Jums būs nepieciešami lasītāji vai skatītāji. Tas ir svarīgi jo, ja cilvēki nelasīs Jūsu apskatus, viņi neklikšķinās uz Jūsu saitēm un Jūs savukārt negūsiet peļņu.

Bieži vien produktu apskatiem nav īpašas konkurences, jo, neskatoties uz to, ka pēc tām ir augsts pieprasījums, cilvēku skaits, kas tos apskata ir mazs.

Pareiza virsraksta atrašana ir labs sākums. ”produkta nosaukumu” + ”recenzija” ir labs veids, kā atvieglot recenzijas atrašanu meklētājprogrammās kā Google.com, jo ir svarīgi, lai apskata virsraksts sakristu ar patērētāja meklētajiem atslēgvārdiem.

Pieņemsim, ka patērētājs Google ieraksta ‘’Dormeo recenzija’’, Jūs vēlētos, lai Jūsu apskats parādītos Google.com pirmajā lapā, jo tas palielināt iespēju, ka Jūsu recenzija tiks izlasīta. Sākumā Jūs varat veikt elementāru atslēgvārdu izpēti, lai saprastu, ko tieši cilvēki meklē.

Veiciet atslēgas vārdu izpēti izmantojot Google Keyword planner rīku.

Vienkāršs veids, kā to var izdarīt ir Google.com meklētāja rakstīt produkta nosaukumu. Google.com meklēšanai ir forša īpatnība, kuru sauc ”auto-complete”, šī meklētājprogramma cenšas uzminēt to, ko Jūs mēģināt atrast, piedāvājot Jums dažādus ieteikumus uz leju izvērstā skatā. Visbiežāk Jūs redzēsiet vispopulārākos meklējumus un ieteikumus, kurus savukārt varēsiet izmantot produkta apskata virsrakstā.

produktu apskati

Augšējā ekrānuzņēmumā Jūs varat redzēt, ka cilvēki meklē ‘’android planšetes atsauksmes’’ un citi redzamie meklējumi liecina par to, ka viņi veic dotā produkta izpēti. Jūs varat tos radoši iekļaut Jūsu virsrakstā, lai ar šo atslēgvārdu palīdzību ierindotos Google.com meklētājprogrammas augšgalā un piesaistītu cilvēkus Jūsu produkta apskatam.

Virsrakstā neskaitot ”apskats” Jūs varat izmantot arī tādus atslēgvārdus kā:

  • Pirkt
  • Salīdzināt
  • Kā strādā
  • Kur nopirkt
  • Sūdzības
  • Atsauksmes

Vēl viens ieteikums ir lietot precīzu produkta modeļa numuru, ja tāds ir. Ar modeļa numuru Jūs iespējams neiegūsiet tik daudz apmeklētājus no meklēšanas rezultātiem Google.

Lai uzzinātu, kā efektīvāk veikt meklētājprogrammu optimizāciju (SEO) un apgūtu citus veidus, kā piesaistīt jaunus apmeklētājus Jūsu interneta resursam, iepazīstieties ar šiem 6 interneta mārketinga veidiem.

Partnermārketinga apmācība
Epelna.lv iesaka šo partnermārketinga apmācību programmu.

Komentāri

comments