Kas ir PPC (maksa par klikšķi)?

Pay Per Click jeb maksa par klikšķi

Maksa par klikšķi ir viens no interneta mārketinga kanāliem jaunu klientu piesaistei. Šo mārketinga veidu sauc Maksa par klikšķi, jo reklāmdevējiem ir jāmaksā tikai tad, kad kāds uzklikšķina uz viņu reklāmas.

Šis reklāmas veids ļauj uzņēmumiem uzreiz iegūt apmeklētājus savai mājaslapai vai citam interneta resurasam apmeklētājus. Šis reklāmas veids ir ļoti populārs jaunu uzņēmumu vidū, kuri vēl nav paspējuši iekarot labas pozīcijas meklētājprogrammās (SEO). Maksa par klikšķi ir pieejama dažādās vietās, piemēram, meklētājprogrammās (Google, Bing u.c.) sociālajos tīklos (facebook, draugiem.lv u.c.) un citās, īpaši veidotās, platformās. Populārākais PPC serviss ir Google adwords.

Google AdWords ir pasaulē lielākā PPC platforma. Šī platforma piedāvā vairākus veidus kā sasniegt Jūsu potenciālos klientus:

  • Teksta reklāmas;
  • Video reklāmas;
  • Iepirkšanās reklāmas;
  • Retargetinga reklāmas.

Šis ir ļoti noderīgs un efektīvs mārketinga rīks, īpaši priekš interneta veikaliem un uzņēmumiem kuri vēlas piesaistīt jaunus klientus caur mājaslapu.

Vēl viens populārs PPC pakalpojumu sniedzējs ir Bing ADS. Šis tīkls salīdzinot ar Google Adwords ir daudz mazāks, tādēļ šeit nepieciešamo auditoriju sasniegt ir grūtāk. No otras puses skatoties, klikšķu cena ir daudz zemāka nekā Adwords platformā.

Maksa par klikšķi reklāma ir iespējama arī visiem zināmajā sociālajā tīklā Facebook. Jums ir iespēja sasniegt potenciālos klientus jebkurā pasaules vietā un valodā. No sava Facebook reklāmas konta Jums būs iespējams izvietot arī savā Instagram kontā.

Uzņēmumiem savas reklāmas ir iespējams nogādāt vajadzīgajai mērķa auditorijai. Piemēram, 25-30 gadīgam vīrietim, kurš dzīvo Īrijā, bet runā latviešu valodā. Papildus tam, viņam patīk sports un alus. Kādu produktu Jūs varētu pārdot aprakstītajam cilvēkam?

UZZINI KĀ NOPELNĪT 100€ JAU ŠOVAKAR!

facebook grupa

Nopelni 150€ vienā vakarā!

totalizatoru bonusu sistēma