Vadošie zīmoli zina, ka ar sociālo mediju influenceriem sadarboties ir brīnišķīgi, tieši tāpēc influenceru mārketings pēdējos pāris gados ir burtiski eksplodējis. Bet kā patiesībā influenceri nopelna naudu?

Daudziem būt par influenceru ir viņu pilna laika darbs, kurš bieži sastāv no dažādu pienākumu izpildes, ieskaitot satura veidošanu, savas kopienas veidošanu, fotografēšanu, dizainu, publisku uzstāšanos un daudz ko citu. Tā kā tas viss aizņem ļoti daudz laika, tad influenceriem ir jāatrod iespēja kā no tā visa gūt pietiekami daudz ienākumus ar savas platformas uzturēšanu.

Šeit mēs izpētīsim 11 veidus, kā sociālo mediju influenceri var izmantot savas prasmes, zināšanas un ietekmi, lai nopelnītu naudu no vairākiem ieņēmumu avotiem, atbalstot zīmolus viņu digitālajā mārketingā.

Peļņas veids Nr. 1 – Digitālie produkti

Viens populārs veids, kā influenceri nopelna naudu, ir e-produkti, jo tie ir salīdzinoši lēti un viegli ražojami, un tos var ātri izplatīt interneta vidē, bez jebkādiem sarežģījumiem. E-produkti var būt jebkas, sākot no e-grāmatas, lejupielādējama ceļveža vai treniņu programmas līdz vienas lappuses maltītes plānam vai organizācijas veidnei.

Digitālie produkti dod influenceriem iespēju radīt kaut ko reālu, ko viņi var izplatīt un pārdot savā tīklā, lai gūtu ienākumus no savām zināšanām, ietekmes un kompetences. Fitnesa karaliene Kayla Itsines ir lielisks influenceru impērijas piemērs, kas veidots uz digitāliem produktiem un ietekmes, ar savu lejupielādējamo treniņu programmu Bikini Body Guide un viņas nesen palaisto aplikāciju Sweat With Kayla.

Cits veids, kā influenceri var nopelnīt naudu ar digitālajiem produktiem, ir satura radīšana kopā ar zīmoliem, vai nu pārdodot viņiem reklāmas vai arī speciāli piedāvājot saturu izveidot. Šīs stratēģijas piemērs darbībā ir skaistumkopšanas mājas lapa un digitālais žurnāls Gritty Pretty, kuru dibinājusi un rediģējusi Austrālijas skaistumkopšanas redaktore Eleanora Pendleton. Eleanora izveidoja Gritty Pretty, lai dalītos un gūtu peļņu ar saviem skaistumkopšanas padomiem, zināšanām, ieteikumiem un pieredzi ar savu auditoriju, kā arī strādā ar zīmoliem, lai izveidotu sponsorētu saturu un reklāmas, lai galu galā ar to iegūtu finansējumu savam žurnālam un atbalstītu savu komandu.

Peļņas veids Nr. 2 – Podkāsti

Podkāsti ir vēl viens lielisks veids kā influenceri var izplatīt savu saturu, sazināties ar savu auditoriju citas platformas ietvaros, ērti dalīties ar saturu un galu galā gūt ienākumus no savas ietekmes un publiskā profila.

Podkāstu pārraidīšanai var būt salīdzinoši zemas izmaksas, tiklīdz jums ir pareizie iestatījumi un aprīkojums, līdzīgi kā ar radio var gūt ieņēmumus vairākos veidos – vispopulārākais ir tāds, ka par podkāstu abonentiem tiek iekasēta neliela maksa par lejupielādi un klausīšanos.

Daudzi sociālo mediju influenceri ir ielēkuši iekšā šajā jaunajā trendā un ir uzsākuši pārraidīt paši savus podkāstus.

Peļņas veids Nr. 3 – Vebināri

Tāpat kā podkāsti, arī vebināri var būt rentabls ieņēmumu modelis influenceriem un satura veidotājiem. Vebinārs būtībā ir seminārs, kurš notiek internetā, un tas parasti ir paredzēts izglītības nolūkiem, lai sniegtu informāciju saistošā, apmācības stila formātā. Vebināri var norisināties tiešraidē, vai arī tos var iepriekš ierakstīt un dalīties video, blogu un sociālo mediju platformās.

Lai nopelnītu naudu no vebināriem, influenceri var iekasēt naudu par piekļuvi saturam, sadarboties ar zīmolu, lai ražotu saturu vai izmantot formātu potenciālo pircēju piesaistei.

Peļņas veids Nr. 4 – Zīmola vēstneši

Kļūšana par zīmola vēstnesi ir vēl viens reāls veids kā sociālo mediju influenceri var nopelnīt naudu. Kopš vēstnešu kustība aizsākusies, tā tiek minēta kā visefektīvākā influenceru mārketinga metode to struktūras dēļ. Uzņēmumi pieņem darbā zīmolu vēstnešus uz ilgtermiņa sadarbību un maksā viņiem procentus no tā, ko ir pārdevuši vai piesaistījuši. Influencera pienākums ir kļūt par zīmolu vai produktu lielāko ekspertu un pārraidīt savu partnerību ar zīmolu visos sociālo mediju kanālos.

Parasti zīmola vēstneši tiek nolīgti tādiem zīmoliem, kuriem ir dabiski piemēroti un labi atbilst zīmola mērķa tirgum.

Zīmola vēstneši var būt influenceri un slavenības, vai arī tie var būt vairāk vietējie, ne tik populāri influenceri, atkarībā no kampaņas mērķiem un zīmola.

Scrunch favorīts ir Deivs Rugendyke, influenceris un zīmola vēstnieks specializētajos velosipēdos. Iepazīstieties ar viņa Instagram, lai iegūtu vizuālu iespaidu par viņa vēstneša dzīvi.

Vēl viens lielisks piemērs ir Roberto Malizia, kurš lielisks zīmola vēstneša piemērs. Aplūkojiet arī viņa Instagram, lai redzētu viņa dzīvi kā luksusa zīmola Harrolds apģērbu vēstnesim.

Peļņas veids Nr. 5 – Sociālo mediju sponsorētās ziņas

Kaut arī zīmola vēstneši parasti ir ilgtermiņa partnerības, sponsorētie sociālā medija sludinājumi ir vairāk pamatota pieeja zīmola atpazīstamības un ekspozīcijas veidošanai. Tas līdz šim ir visizplatītākais veids, kā influenceri nopelna naudu, it īpaši, ja viņi tikai tikko ir izveidojuši sadarbību.

Sociālo mediju sponsorētā ziņa ir kad zīmols piesaista influenceru, lai izveidotu saturu, kurā attēlots zīmols (tas varētu būt viens, divi ziņojumi vai ziņu sērija), un dalītos tajā ar saviem sekotājiem. Pastāv daudzu sponsorētu sociālo mediju ziņu veidi, sākot ar zīmolam piederoša satura kopīgošanu, unikālu attēlu izveidošanu, jauna produkta reklamēšanu, jauna zīmola ieviešanu vai produktu klāstu pievienošanu jaunam mērķa tirgum.

Tomēr, ņemiet vērā, ka apmainot naudu un citus maksājuma veidus ar zīmolu, lielākajā daļā valstu un teritoriju pastāv dažādi noteikumi un vadlīnijas, kuras jāievēro. Noskatieties mūsu Austrālijas influenceru mārketinga publiskošanas vadlīniju kopsavilkumu.

Peļņas veids Nr. 6 – Sponsorētās bloga ziņas

Pieturoties pie tās pašas tēmas, influenceri var gūt peļņu ar personīgajiem blogiem un mājas lapām, lai veidotu sadarbību un zīmola saturu. Blogi ir lieliski, jo tiem ir ļoti plašas funkcijas un tie ļauj influenceriem dalīties ar daudz detalizētāku informāciju ar savu kopienu, nekā tas ir iespējams, izmantojot sociālos medijus, piemēram, izveidot detalizētus produktu pārskatus. Blogu veidošana palīdz influenceriem ne tikai nopelnīt naudu no savām radošajām, satura rakstīšanas, fotografēšanas un izplatīšanas platformām, bet arī dod labumu zīmoliem ar klikšķu saitēm, kas patērētājus virza tieši uz produktiem un pakalpojumiem, aizvedot viņus tuvāk produktu pirkšanai nekā sociālo mediju ieraksti.

Ir svarīgi ņemt vērā, ka visu bloga saturu nevajadzētu sponsorēt vai veidot tā, lai pārdotu tikai kādu produktu – labam influencerim ir nepieciešama gan organiskā satura, gan firmas zīmolu sadarbības sajaukums un tajā būs redzamas atšķirības attiecībā uz sponsorēto saturu.

Sargieties … kad influenceri strādā zīmolu labā tikai tāpēc, ka zīmoli ir viņiem samaksājuši naudu, ne tāpēc, ka viņi tiešām to atbalstītu, ​​tas ticamību, autentiskumu un attiecības ar auditoriju var nopietni ietekmēt. Sponsorētajiem bloga ierakstiem jābūt patiesi piemērotiem pat tad, ja par to ir tikusi samaksāta nauda!

Peļņas veids Nr. 7 – Fiziskie produkti

Unikāls ienākumu gūšanas veids sadarbībā ar zīmolu ir fiziska produkta, kolekcijas vai klāsta kopīga izveidošana. Šāda veida influenceru monetizācija ir redzama katrā nišā, sākot no modes kapsulu kolekcijām un skaistumkopšanas produktiem ar kopīgu preču zīmi, beidzot ar pārtiku, fitnesa, ceļojumu un veselības produktiem. Lielisks piemērs tam ir kosmētikas mākslinieces un skaistumkopšanas firmas Youtūberes Jaclyn Hill sadarbība ar kosmētikas zīmolu Becca.

Influenceri pelna naudu, kopīgi veidojot saturu un saņemot komisiju par visu pārdošanu vai fiksētu maksu par sadarbību (piemēram, vēstnešu programmu) atkarībā no līguma. Uz komisijām balstīts modelis labi darbojas influenceriem, jo ​​tas ļauj viņiem potenciāli palielināt savus ienākumus, ja produkts ir veiksmīgs, un viņiem nav iepriekš jāsedz nekādas izmaksas!

#ballin Quay Australia ir lielisks zīmola piemērs, kurš ir izstrādājis vairākas saulesbrilles kopā ar vairākiem influenceriem. Sākotnēji Quay influenceru sadarbībā ietilpst #QUAYXDESI, #QUAYXKYLIE un #QUAYXJASMINE.

Peļņas veids Nr. 8 – Filiāļu mārketings

Līdzīgi kā vienošanās, kas balstīta uz komisiju, filiāļu mārketings ir gadījums kad partneris saņem pārdošanas procentus, ja pārdošanu var saistīt ar viņu postu vai saturu. Tas ir lielisks veids, kā nodrošināt, lai influenceri saņemtu ienākumus par savu darbu, un tas ir arī lielisks veids, lai palīdzētu izsekot līdzi influenceru iesaistīšanās panākumiem. Filiāļu mārketings parasti darbojas, izmantojot modeli “maksa par pārdošanu”, “maksa par klikšķi” vai “maksa par potenciālo pircēju”.

Preču zīmoliem tas ir labs veids, kā objektīvi izmērīt, cik liela ietekme influencerim faktiski ir, un influenceriem ir lieliska iespēja nopelnīt ienākumus no zīmoliem un produktiem, kurus viņi arī ikdienā ir iemīļojuši un atbalsta. Filiāļu mārketings parasti nebūs vienīgais influencera ienākumu avots, jo tas nav uzticams un stabils, tomēr tas ir labs veids, kā gūt papildu ienākumus.

Peļņas veids Nr. 9 – Fotografēšana, tekstu rakstīšana un radošā virzība

Papildus naudas ieguvei no savas ietekmes un sociālajiem tīkliem, influenceri var gūt peļņu ar savām personīgajām prasmēm, neatkarīgi no tā vai tā ir fotogrāfija, tekstu rakstīšana, radošs virziens, stratēģiskas konsultācijas, stils vai satura veidošana. Influenceri parasti ir uzņēmējdarbībai draudzīgi radošie darbinieki, kuri savas prasmes ir izmantojuši, lai izveidotu personīgo zīmolu, kas galu galā gūst ieņēmumus. Tātad zīmoli bieži strādā ar influenceriem, pieņemot tos darbā kā ārštata darbiniekus. Galu galā influenceri ir profesionāli satura veidotāji.

Peļņas veids Nr 10. – Pasākumi

Influenceri var nopelnīt arī naudu, rīkojot pasākumus vai apmeklējot dažādus veikalus. Zīmoli var apvienoties ar influenceriem, kuriem ir līdzīga mērķauditorija, lai pievērstu lielāku uzmanību notikumam vai jaunu produktu laišanai tirgū. Lielisks piemērs tam ir Mecca Maxima pasākums / festivāls Mecca Land. Meka uzaicināja Austrālijas modes un skaistumkopšanas influencerus, tostarp Šani Grimmondu, Izabellu Fiori un Sammiju Robinsonu, lai satiktos un sveicinātu viesus, apmeklējot pasākumu. Influenceriem parasti ir lieliska saikne ar sekotājiem un viņi pasākumiem pievieno satraucošu atmosfēru.

Kopsavilkums

Ja esat sociālo mediju influenceris un vēlaties sākt gūt peļņu no savas ietekmes, šeit ir 9 veidi, kā varat sākt gūt ienākumus ar to ko jūs darāt. Tāpat kā jebkuram citam radošajam, arī par jūsu darbu vajadzētu saņemt kompensāciju, it īpaši, ja tas dod labumu kādam citam, tāpēc izmantojiet virkni šo stratēģiju, lai izveidotu vairākus ienākumu avotus un izveidotu savu sapņu darbu kā influenceris.

ATBILDĒT

Please enter your comment!
Please enter your name here