7 biežākās kļudas ko pieļauj interneta mārketeri

0
264

Kad es pirmoreiz uzzināju par interneta mārketingu un spēru savus pirmos soļus, domāju, ka uzreiz nopelnīšu kaudzi naudas. Izmēģināju savus spēkus visos virzienos, centos pārdot dažnedažādākos produktus daudz neiedziļinoties tajā, ko es daru un vai tas kādam ir vajadzīgs. Protams, nekas jēdzīgs nesanāca un bija pazaudēts laiks, nauda, bet iegūta neliela pieredze.

Tādēļ varu padalīties ar 7 biežākajām interneta mārketeru kļūdām, kuras tiek pieļautas.

7Pārdot pārdošanas dēļ, nevis radīt labumu cilvēkiem

Jā, vārds “mārketings” ir daļa no partnermārketinga, bet lielākoties, mūsu uzdevums partnermārketingā nav pārdot – tas ir mūsu veidoto mājaslapu un partneru linku uzdevums.

Kad es tikko biju sācis, visas manas mājaslapas bija pārpildītas ar saitēm un attēliem, kas kliedza “PĒRC MANI TAGAD!”. Es nekādā veidā nepalīdzēju lapas apmeklētājiem saprast, kādēl viņiem būtu jāpērk manis reklamētais produkts. Es tikai gribēju lai viņi tiek aizvesti uz partnera mājaslapu, nopērk produktu un es saņemtu komisijas maksu.

Cilvēki vēlās dzirdēt un redzēt citu cilvēku viedokli par produktiem pirms pirkšanas – tādēļ, piemēram, produktu apskati Amazon veikalā ir tik spēcīgi izvēli ietekmējošs faktrors. Šie apskati ir saņemti no esošajiem produkta lietotājiem, kuri neko neiegūst ievietojot savu atsauksmi.

Kad mēs runājam kā palīdzēt griboši cilvēki nevis kā uzmācīgi pārdevēji, mēs varam pārdot daudz vairāk un cilvēkiem būs iemesls ticēt mūsu viedoklim un atgriezties mūsu mājaslapā.

Atpakaļ