7 biežākās kļudas ko pieļauj interneta mārketeri

Izmēģināju savus spēkus visos virzienos, centos pārdot dažnedažādākos produktus daudz neiedziļinoties tajā, ko es daru un vai tas kādam ir vajadzīgs

Kad es pirmoreiz uzzināju par interneta mārketingu un spēru savus pirmos soļus, domāju, ka uzreiz nopelnīšu kaudzi naudas. Izmēģināju savus spēkus visos virzienos, centos pārdot dažnedažādākos produktus daudz neiedziļinoties tajā, ko es daru un vai tas kādam ir vajadzīgs. Protams, nekas jēdzīgs nesanāca un bija pazaudēts laiks, nauda, bet iegūta neliela pieredze.

Tādēļ varu padalīties ar 7 biežākajām interneta mārketeru kļūdām, kuras tiek pieļautas.

Pārdot pārdošanas dēļ, nevis radīt labumu cilvēkiem

Jā, vārds “mārketings” ir daļa no partnermārketinga, bet lielākoties, mūsu uzdevums partnermārketingā nav pārdot – tas ir mūsu veidoto mājaslapu un partneru linku uzdevums.

Kad es tikko biju sācis, visas manas mājaslapas bija pārpildītas ar saitēm un attēliem, kas kliedza “PĒRC MANI TAGAD!”. Es nekādā veidā nepalīdzēju lapas apmeklētājiem saprast, kādēl viņiem būtu jāpērk manis reklamētais produkts. Es tikai gribēju lai viņi tiek aizvesti uz partnera mājaslapu, nopērk produktu un es saņemtu komisijas maksu.

Cilvēki vēlās dzirdēt un redzēt citu cilvēku viedokli par produktiem pirms pirkšanas – tādēļ, piemēram, produktu apskati Amazon veikalā ir tik spēcīgi izvēli ietekmējošs faktrors. Šie apskati ir saņemti no esošajiem produkta lietotājiem, kuri neko neiegūst ievietojot savu atsauksmi.

Kad mēs runājam kā palīdzēt griboši cilvēki nevis kā uzmācīgi pārdevēji, mēs varam pārdot daudz vairāk un cilvēkiem būs iemesls ticēt mūsu viedoklim un atgriezties mūsu mājaslapā.

Par daudz!

Šī ir vēl viena liela kļūda kad es tikko sāku – pievienojos vienam partnermārketinga tīklam pēc otra. Kaut gan interneta mārketinga professionāļiem ir daudzi ienākumu kanāli un viņi sadarbojas ar daudziem partnermārketinga tīkliem, iesācējiem noteikti vajadzētu sāk ar ne vairāk kā diviem sadarbības partneriem. Kad tiks gūti panākumi ar šiem un iegūta neliela pieredze, var attīstīt savu tīklu.

Izvēlieties savus partnerus uzmanīgi un sākumā nepārslogojiet sevi!

Par maz testēšanas

Kad es izvēlos kādu partneri un produktu ko tirgot, es iztēlojos sevi potenciālā klienta lomā, izmēģinot produktus, kurus taisos pārdot.

Piereģistrējoties reklamētā produkta mājaslpā un pārbaudot, vai uz manu e-pastu nesāks sūtīt tūkstošiem spama vēstules.Reklamējot nekvalitatīvus produktus var zaudēt savus esošos klientus,

Par maz izsekošanas

Šī bija LIELA kļūda, kad es uzsāku partnermārketingu. Pašā sākumā es lietoju bezmaksas WordPress, bez google analytics un citiem noderīgiem rīkiem.

Ļoti svarīgi ir zināt, no kurienes nāk visvairāk cilvēku, no kurienes nāk visvairāk cilvēku, kuri kaut ko nopērk u.t.t. Tādēļ ir svarīgi lietot uz pētīt ne tikai google analytics piedāvāto informāciju, bet arī jūsu partnermārketinga tīkla piedāvātās iespējas.

Kurš produkts tika pārdots, cik cilvēki ir apskatījuši šo lapu, kāda ir pircēju un apmeklētāju attiecība? Šie visi ir ļoti svarīgi jautājumi, kas turpmāk ļaus Jums efektīvāk veidot jaunas kampaņas un liks pelnīt vairāk jau esošajām.

No neejošām kampaņām ir nepieciešams pēc iespējas ātrāk atbrīvoties, bet ejošās ir nepieciešams virzīt uz priekšu vēl vairāk!

Par maz salīdzināšanas

Ļoti populāra metode ir produktu salīdzināšana. Salīdzinot produktu, kuru Jūs vēlaties pārdot, ar diviem citiem līdzīgiem produktiem ir laba doma.

Kad cilvēki grasās pirkt kādu produktu, viņi parasti sašaurina savu izvēļu sarakstu līdz 2-3 produktiem un tad meklē informāciju, kas palīdzētu viņiem pieņemt gala lēmumu.

Salīdzinot “3 labākie skuvekļi” es ne tikai varu palīdzēt cilvēkiem pieņemt gala lēmumu, bet arī ievietot TRĪS partneru saites vienas vietā.

Salīdzināšanas lapas ir ne tikai populāras cilvēku vidū, bet arī peļņu nesošas mārketeru vidū!

“Pelni naudu internetā” produkti

Šo iespējams Jūs jau būsiet redzējuši iepriekš. Kāds, kurš vienmēr sūdzās, ka viņam nav naudas, pēkšņi kādā sociālajā tīklā vai jebkur citur publicē linku un saka “Es pelnu 2000 eiro mēnesī, tu arī to vari!”.

Ar šādiem tipiņiem ir pilns internets! Lūdzu, neesi viens no viņiem!

Ja Tu vēlies reklamēt veidus kā nopelnīt internetā, tad reklamē ko tādu, ar ko tiešām var nopelnīt! Nemelo un nemāni cilvēkus!

“Skat, redzkur taurenis!”

Šī ir vislielākā kļūda, ko pieļauj iesācēji! Un ne tikai iesācēji!

Tā būs vienmēr, ka strādājot pie kāda projekta, uzradīsies kāds “neatvairāms” piedāvājums, kurš liks Jums pamest esošo projektu un ķeries pie jauna. Bet bieži vien šie piedāvājumi izrādās pārāk labi lai būtu patiesība.

Neņemiet vērā šos “Taureņus”, jo tie lidinās apkār visu laiku. Turpiniet strādāt pie iesāktā un izveidot ko tādu, kas cilvēkiem būs noderīgs.

Partnermārketings ir bizness, kas prasa lielu pašmotivāciju un koncentrēšanos. Šīs prasmes var apgūt eksperimentējot un mācoties no savām un citu kļūdām. Ja Jūs mācīsieties no rakstā minētajām iesācēju kļūdām, kādā brīdī Jums noteikti izdosies nopelnīt sev iztiku un arī jaunu mašīnu!

Vēlu veiksmi!

 

UZZINI KĀ NOPELNĪT 100€ JAU ŠOVAKAR!

facebook grupa

Nopelni 150€ vienā vakarā!

totalizatoru bonusu sistēma