Kas ir satura mārketings?

0
296

Noderīgam saturam vajadzētu būt Jūsu mārketinga pamatvērtībai!

Tradicionālais mārketings ik minūti kļūst arvien mazāk efektīvs. Ikvienam mārketinga jomas pārstāvim, kas domā par rītdienu ir jāzin ka ir labāks mārketinga veids – kvalitatīvs saturs.

Satura mārketings ir stratēģiska pieeja mārketingam, kuras mērķis ir regulāri radīt un izplatīt vērtīgu un atbilstošu saturu lai iegūtu un noturētu skaidri noformulētu auditoriju – un lai šādā veidā veicinātu klientu rīcību uz pirkumu vai pakalpojumu iegādi.

Tā vietā lai lielītos ar savu produktu vai pakalpojumu labajām īpašībām, jūs nodrošinat savu auditoriju ar tiešām noderīgu un atbilstošu informāciju par to, kā Jūsu produkts vai pakalpojums var palīdzēt atrisināt klientu problēmas.

Satura mārketings ir patīkams Jūsu klientiem!

Ir trīs galvenie iemesli un ieguvumi, kādēļ uzņēmumi izvēlās izmantot satura mārketingu:

  • Palielināts pārdošanas apjoms;
  • Samazinātas mārketinga izmaksas;
  • Apmierinātāki un lojālāki klienti.

Saturs ir mārketinga tagadne un nākotne

Atgriezieties pie satura mārketinga definīcijas vēlreiz, bet šoreiz izlasiet to bez “vērtīgu un atbilstošu”. Šī ir atšķirība starp satura mārketingu un “informācijas miskasti” no vairuma uzņēmumiem, kuri cenšās pārdot savas preces. Uzņēmumi nepārtraukti sūta mums informāciju, vairumā gadījumu tā nav diez ko vērtīga vai atbilstoša (tas ir spams?). Vērtīga satura radīšana izceļas šajā informācijas burzmā!

Padomājiet, ja Jūsu klienti gaidītu kad iznāks jūsu nākošais mārketinga materiāls! Ja nu viņi to saņemot uz papīra, e-pastā, izlasot Jūsus mājaslapā vai kur citur, pavadītu 15, 30, 45 minūtes lasot to? Ja nu viņi dalītos ar to ar saviem draugiem un radiem?