Kas ir Lyoness lojalitātes programma, nu jau vajadzētu zināt ikvienam. Ja nu kāds tomēr nezina, tad:
Lyoness lojalitātes programma ir lielākā iepirkšanās apvienība pasaulē. To lieto vairāk kā 8 miljoni cilvēku 49 pasaules valstīs. Lyoness lojalitātes kartes lietošana ir bez maksas. Tās lietotāji neuzņemas nekāda veida iepirkšanās saistības, bet iegūst iespēju iepirkties ar labākiem nosacījumiem. Lyoness lojaliātes programmas dalībnieki var iepirkties gan parastajos veikalos, gan internetā jebkurā no programmas dalībvalstīm.

Kas ir Lyoness lojalitātes programma?

Arī es kādu laiku darbojos Lyconet programmā un es labprāt padalītos ar Jums par savu pieredzi šajā tīkla mārketinga kompānijā. Šobrīd dažādu iemeslu dēļ es vairs neesmu aktīvs Lyconet programmas darbonis, bet zinu ka ir daudzi cilvēki kas vēlētos dzirdēt reālu pieredzes stāstu.

Uz doto brīdi manā ieteikumu līnijā ir 400 tieši un netieši ieteikti cilvēki, bet kopējais ieteikumu līnijas apmērs noteikti ir 500+ cilvēki, ko gan es precīzi nevaru pateikt, jo nemaksāju ikmēneša 50 eiro.

Jā, lai Jums būtu piekļuve visai informācijai par savu komandu, Jums būs jāškirās no 50 eiro mēnesī, par kuriem Jums tiks rezervēta viena Unit vienība kādas citas valsts “Balance” programmā.

Tikko esmu sācis rakstīt, bet jau pirmie svešvārdi, kas šajā tīkla mārketinga kompānijā ir diezgan daudz.

Tātad, kā es kļuvu par Lyconet biedru, cik daudz naudas es esmu ieguldījis šajā tīkla mārketinga kompānijā un cik daudz naudas es esmu nopelnījis?

Ar Lyoness lojalitātes programmu es iepazinos, kad viens labs cilvēks atnāca uz uzņēmumu kurā es tobrīd strādāju un pastāstīja kā šī lojalitātes programma varētu būt noderīga uzņēmumam. Jāsaka gan ka es neredzēju kā varētu šo programmu integrēt šajā uzņēmumā, bet man iepatikās šī tīkla mārketinga koncepts. Līdz pirmajai apmācību nodarbībai, kuras parasti notiek Bowlero centrā gan es nonācu pēc kādiem diviem mēnešiem.

Pēc dažu apmācību nodarbību apmeklēšanas nolēmu pievienoties Lyconet tīkla mārketinga programmai un nopirku starta paku par 350 eiro. Šie 350 eiro tika iztērēti lai iegādātos Unit vienības Latvijas Balance programmā, kas noteikti Jums neko daudz neizsaka. Uzreiz arī aktivizēju Easy shop funkciju, kuras izmaksas mēnesī ir no 50-150 eiro. Maksājot 50 eiro mēnesī Jūs iegūstat piekļuvi visām Lyconet partnera profila funkcijām.

Kopumā man ir 16 unit vienības – 7 Latvijas balance programmā un 9 dažādu citu valstu Balance programmās. Tas nozīmē ka kopumā tieši sistēmā esmu ieguldījis 800 eiro. Pie izmaksām varētu pieskaitīt arī apmācību apmeklējumus, apmācību semināru Itālijā u.c. izmaksas.

Kāpēc mani Lyconet tīkla mārketinga bizness uzrunāja?

Pirmkārt, šī biznesa ideja ir diezgan lieliska – viena lojalitātes karte visiem taviem ikdienas pirkumiem. Otrkārt, es redzēju iespēju pieiet šim biznesam savādāk nekā to dara visi pārējie – ar interneta mārketinga rīkiem. Jau pirmajās dienās izveidoju mājaslapu atgrieznaudu.lv, kurā es stāstīju par Lyoness labajām īpašībām. Savienojot mājaslapu ar Facebook reklāmām, man izdevās iegūt savā paspārnē vairākus simtus jaunus lietotājus. Protams, es arī veicu klasiskās tīkla mārketinga aktivitātes – satikšanos un stāstīšanu par šo biznesa iespēju arī citiem.

Un tagad ir pienācis interesantākajai raksta daļai – iemesliem kādēļ es neturpināju darboties Lyconet tīkla mārketinga kompānijā. Uzreiz saku, ka tas ir mans subjektīvais viedoklis, kas ir radies izprotot šo programmu, skatoties uz rezultātiem.

Kāpēc es pārtraucu darboties Lyconet tīkla mārketinga programmā?

  1. Kā pirmo iemeslu noteikti varu minēt faktu, ka šo karti cilvēki realitātē neizmanto. Kaismīgākie šīs kartes izmantotāji ir Lyconet programmas dalībnieki, kas maina visus savus ierastos ikdienas maršrutu, lai tikai dabūtu savu 1-2% naudas atmaksu no ikdienas pirkumiem. Manuprāt, šīs kartes piedāvātais naudas atmaksas procents ir pārāk zems lai cilvēki tiešām mainītu savus iepirkšanās paradumus dēļ 1-2% atmaksas. Un kas ir pats jocīgākais? Ar šo karti ļoti daudzās vietās iepirkties ir neizdevīgāk nekā ar citām atlaižu kartēm! Lielisks piemērs ir Lukoil degvielas uzpildes stacija. Uzpildoties Lukoil ar Lukoil karti ir iespējams saņemt 4-6 atlaidi uz katru ielieto degvielas litru, bet ar Lyoness karti šī atlaide ir 1% uz 100 eiro pirkumu. Papildus tam, savu 1% cashback Jūs saņemsiet uz Lyoness konta pēc mēneša vai pat vēl ilgāka laika perioda, bet ar Lukoil karti atlaidi 4-6 centu atlaidi Jūs saņemsiet uzreiz. Ceru ka sapratāt domu un to, cik patiesībā ar šo karti iepirkties ir neizdevīgi.
  2. Šī karte ir neizdevīga uzņēmumiem un ar tās piedāvātajiem labumiem ir grūti piesaistīt jaunus apmeklētājus savam uzņēmumam. Atgādinu, ka šis ir mans subjektīvais viedoklis, bet es kā mārketinga jomas cilvēks uzskatu ka šī lojalitātes sistēma ir mazliet neadekvāta. Uzņēmumam par katru viņu klientu veikto pirkumu nāksies šķirties no 8-12% no pirkuma summas, bet uzņēmuma klienti kā naudas atmaksu saņems tikai 1-3% no pirkuma summas. Pārējie procenti aizies kompānijai, cilvēkam, kurš Jums iedeva Lyoness karti, Lyconet tīkla mārketinga programmai. Manuprāt, ja šī attiecība būtu pavisam pretēja, cilvēkiem būtu daudz vairāk iemesli šo karti izmantot, kā arī līdz ar apgrozījuma pieaugumu tīkla mārketinga darboņiem atlektu līdzīgs naudas daudzums. Man personīgi 1-2% izsaka ļoti maz, tādēļ es šo karti negribu izmantot, bet ja tie būtu 6-10%, tad es labprāt pamainītu savus iepirkšanās paradumus.
  3. Naudu var nopelnīt tikai (gandrīz) panākot ka citi cilvēki kļūst par Lyconet tīkla mārketinga dalībniekiem. Ja esat apmeklējis kādu no Lyconet apmācībām, tad Jūs noteikti būsiet dzirdējuši par to ka ar šo tīkla mārketinga programmu var nopelnīt 18 veidos (vai vairāk, precīzi vairs neatceros). Un ar to nav melots, bet patiesībā situācija ir tāda, ka reāli naudu Jūs nopelnīsiet tikai tad, ja savervēsiet pēc iespējas vairāk cilvēku. Jo lielāku pirkumu viņi veiks Lyconet sistēmā, jo lielāka būs Jūsu peļņa. Un ja Jūs atradīsiet cilvēkus, kam izdosies tieši tas pats, tad Jūsu peļņa būs vēl lielāka.
    Es mēģināju izveidot savu apvienību, pārsvarā balstoties uz karšu lietotājiem, bet izdalot kartes 300+ cilvēkiem, mana peļņa mēnesī knapi sasniedza 10 eiro. Šis fakts man lika mazliet nolaist rokas un es sapratu, ka cilvēki šo karti neizmanto.
  4. Latvijā sāk palikt grūti atrast jaunus Lyconet dalībniekus. Vai kāds Jūsu draugs vai paziņa kādreiz Jums ir mēģinājis pastāstīt par Lyoness lojalitātes programmu? Vai kādreiz esat saņēmis uzaicinājumu atnākt uz Lyoness prezentāciju Bowlero centrā? Es zinu cilvēkus, kas ir saņēmuši pat 4-5 šādus uzaicinājumus. Starpcitu, šobrīd Latvijā jau vāirāk kā 90 000 cilvēkiem ir savas Lyoness kartes! Skatoties uz Latvijas demografiskajiem datiem, var izrēķināt, ka katram 20 Latvijas iedzīvotājam jau ir sava Lyoness karte. Un ja kāds ir saņēmis savu karti, tad viņam neviens cits to iedot vairs nevar. Bet es droši varu teikt, ka uzrunāti ir daudzas reizes vairāk cilvēku, principā ja Jūs izlemsiet mēģināt izveidot savu biznesu šajā tīkla mārketinga kompānijā, saskarsieties ar milzīgu neatsaucību no cilvēkiem – liela daļa no viņiem jau būs uzrunāti, bet vēl ļoti liela daļa Jums teiks lai ejat pupās ar savu piramīdas shēmu.
  5. Tīkla mārketinga sistēmas noteikumi nebrīdinot tiek mainīti. Sākot veidot savu tīkla mārketinga biznesu Lyconet kompanijā, bija tāds punkts, ka par pirkumiem, kurus izdarīs Jūsu ieteiktie programmas dalībnieki, Jums tiks samaksāti 0,5% no šī pirkuma summas. Nolemjot, ka Jūs varat izveidot biznesu, kas balstās tikai uz šiem 0,5%, pēc kāda brīža šī summa tiek atcelta vai samazināta. Nav diez ko laba ziņa, ne?

Šķiet ka būšu pateicis visu, kas man bija uz sirds par Lyoness lojalitātes programu un Lyconet tīkla mārketingu.BET! Es ne brīdi neesmu nožēlojis ka aktīvi iesaistījos šajā tīkla mārketinga biznesā, tāpēc pieminēšu arī dažas pozitīvās lietas:

  1. Iespēja satikt lieliskus cilvēkus. Jā, šajā un citos tīkla mārketinga biznesos ir iespējams satikt super-mērķtiecīgus, gudrus, komunikablus cilvēkus, no kuriem var daudz ko iemācīties. Arī man bija tas gods iepazīties ar dažiem šādiem cilvēkiem, iegūt no viņiem noderīgas zināšanas un iepazīties ar viņu skatījumu uz lietām.
  2. Tīkla mārketings liek mācīties uz veicina pašizaugsmi! Ja būsiet nopietni nolēmis iesaistīties tīkla mārketinga biznesā, tad Jums noteikti vajadzēs apgūt daudzas jaunas lietas, izlasīt dažās grāmatas un pārkāpt pāri savām ierastajām robežām.
    Laikā, kad biju aktīvs Lyconet dalībnieks, es paveicu neticami daudz lietas katru dienu. Es piespiedu sevi celties katru rītu 6:00, lai no rīta varētu aiziet uz treniņu, es uzdrošinājos uzrunāt desmitiem cilvēkus vienā dienā, es izlasīju vismaz vienu grāmatu katru nedēļu un es sapratu ka tikai ar milzīgu darba apjomu ir iespējams sasniegt redzamus rezultātus.
  3. Lai sasniegtu mērķi ir jāstrādā gudri un disciplinēti. Ja iepriekš es visam biju pieķēries virspusēji, meklējis vieglākos un ātrākos ceļus, tad pēc pievienošanās tīkla mārketinga biznesam es esmu sapratis ka panākumi slēpjas gudrā un mērķtiecīgā darbā. Lielisks piemērs tam, ka šo iegūto mācību pielietoju joprojām, ir šis portāls. Ideja par šādu portālu man bija jau 6 gadus, bet līdz 2018. gada sākumam es visu laiku centos atrast kādu super-efektīvu un super-ātru veidu kā šo portālu padarīt populāru bez laika ieguldīšanas. Lieki teikt ka man nekas nesanāca, līdz es sāku super mērķtiecīgi veidot saturu, ieguldīt laiku un naudu šī projekta attīstībā.

Lūk tādas ir manas atziņas par Lyoness lojalitātes programmu, Lyconet tīkla mārketingu un par tīkla mārketingu kopumā. Principā, es ikvienam iesaku izmēģināt savus spēkus tīkla mārketingā, jo jebkurā gadījumā Jūs būsiet ieguvēji – vai materiālā izteiksmē, vai kā es, pašizaugsmes izteiksmē, bet cerams ka abās!

23 KOMENTĀRI

  1. Super raksts…un diezgan precīzi aprakstīts,bet ir daudz NEPILNĪGAS informācijas,kuru rezultātā esi licis daudziem vilties, aizdomāties un uzņemt negatīvo!!!

  2. Ļoti neprecīzs raksts, uz kura vispār nevajadzētu balstīt savu viedokli par šo biznesu. Laikam līdz galam nesaprati visu, kad uzzināji par šo. Tas ir ilgtermiņa projekts, kur ieguldot arī tikai stundu dienā, bet konsekventi, var dažu gadu laikā pacelt sev dzīves līmeni, kas ir stipri virs Latvijas vidējā slāņa. Visi jau grib uzreiz un tagad – kā loterijā. Bet reti kurš ir gatavs ieguldīt savu darbu un laiku vispār, lai to sasniegtu. Tieši kā Tu teici – šis nav domāts visiem. Bet kāpēc ir jātaisa vesels raksts ar neprecīzu info, kas atstāj negatīvu noskaņu jaunajiem cilvēkiem, kas nesen par to dzirdējuši, ja pats izdomāji pamest šo biznesu nemaz tā nopietni viņam nemaz nepieejot. 😉
    Ja info būtu precīza, tad nebūtu nemaz rakstījis šo komentāru. Bet iedevi arī salīdzinājumā Viada, kurai vismazākā likme. Cashback var dabūt arī pat 12 un 15%, ja nu kas. 😉 Varētu te rakstīt gari, bet neiespringšu.
    Ieteikums citiem – visprecīzāko informāciju jūs varat saņemt tikai no cilvēkiem, kas ar šo biznesu jūs iepazīstināja. Un nekautrejaties uzprasīt, lai tieši šis cilvēks, kas jūs uzaicināja pastāsta vairāk, sīkāk. Loģiski, ka visa informācija publiski nav pieejama, līdz ar to rodas pilns ar šādiem rakstiem, kas maldina cilvēkus, kam ir interese. 😉

    • Cilveki kas uzrunaja Vanaga kungs un Šlitera kungs 2015.gada teica ka pec diviem gadiem būs mega reklāmas pa Latvijas TV, baneri visur utt, plus Lukoilā un Maximā veljoprojām pēc 4 gadiem neviens nesaprot kas ta pr karti, kad pasauc kadu gudraku tev izstasta ka kkada mistiska davanu karte jataisa uz kuras tev jauzskaita nauda un tad dabusi savu 1% kaut kad nezin neviens kad!

  3. SAPROTU, ka neiedziļinoties lietās, rodas šāda veida PĀRPRATUMI! Tu aizmirsi pieminēt, ka katrs uzņēmums, dodot šīs lojalitātes programmas kartes, nopelna katru mēnesi! Tu aizmirsi pieminēt Enterprise Claud programmas MILZĪGĀS priekšrocības VISIEM, kuri strādā šajā biznesā. Jo, es jau pēc nieka 4 gadiem, pateicoties šim biznesam, došos “pensijā”, kaut gadi man ir tikai 36!!! Un “pensijā” nevis skaitīšu kapeikas maizītei vai zālēm, bet beidzot dzīvošu nevis eksistēšu šajā valstī pie mūsu likumdošanas. Roland, būtu labi tevi satikt un pieslēgt pie sevis, Tu būsi milzīgs ieguvējs un, ceļojot pa pasauli, negribēsies rakstīt par to, ko tu nemaz tā īsti nesaprati vai arī neuzināji vai arī kādam (tev vai tavam ieteicējam) pietrūka PACIETĪBAS saprast vai paskaidrot. Piedod, bet šis bizness ir SUPERBIZNESS! Tā ir iespēja ikvienam, kurš grib pastrādāt un tad kopā ar mani doties “pensijā”, jo SAPELNĪTS ir pietiekoši- un tie nav tukši solījumi, bet gan REALITĀTE. Tikai nepieciešams nedaudz PACIETĪBAS! Pieslēdzies BEZMAKSAS šeit: https://cbw.to/b4bx34 un es Tev VISU pastāstīšu tā, lai tu nebūtu vīlies, bet gan jau pēc PĀRIS mēnešiem teiktu: “Kāpēc tu man agrāk par to NEPATEICI?”. Un kas ir pats galvenais- ES uz visiem jautājumiem atbildēšu PROFESIONĀLI. Jo tas ir MANS šī brīža VIENĪGAIS darbs. Un es sev esmu priekšinieks un darba laika NOTEICĒJS. Un tas viss man par nieka 50 Eur iemaksu katru mēnesi. Jā, to Rolands jau pateica, bet VĒL NEPIEDZĪVOJA, ka katrs šis 50 Eur “izaug” par piecu ciparu skaitli!!! Tik jābūt PACIETĪGAM un viss notiks neatkarīgi vai tu vēlēsies vai nē!

    • Sveika, Gita!
      Es esmu tajā visā tik dziļi iedziļinājies, ka ieraudzīju patieso šī biznesa būtību 🙂
      Man ir 17 bumbiņas, kas stāv kā stāvējušas jau gadu.
      Katri 50 eiro izaugs, ja tu nemitīgi vervēsi cilvēkus, kas ieliks atkal savus 50 un tā mūžīgi. Vai arī līdz shēma tiks klusām aizvērta un visi kas tikko būs sākuši “piepildīt savus sapņus” paliks bešā.
      Vai šim biznesam nebūtu jāstrādā no % par to ko cilvēki tērē veikalos? Es esmu tieši ieteicis 430 cilvēkus, bet mēnesī no viņiem pat neatlec inimālā izmaksa, kas ir 5 eiro. Vai tad tā nav biznesa būtība? Izrādās, ka tā pa īstam nopelnīt var tikai pārliecinot citus cilvēkus pievienoties, kas pēctam skries un būvēs biznesu, runās atkal tālāk cilvēkus.
      Saprotams, ka tiem, kas ir augšgalā tas ir milzīgs tīkls, kaut vai katrs pierunā vienu cilvēku, ja tādi ir 100, tad augšējais tiek pie 100 jauniem cilvēkiem.
      Ar nepacietību gaidu, kas ar šo visu notiks, kad burbulis sprāgs 🙂

  4. RESPECT! Un paldies par komplimentu- “iepriekš sagatavots”! Tas ir jau PROFESIONĀLISMS! PALDIES, ka akcentē šī biznesa sistēmu, bet NEMALDINI neiedziļinoties sistēmā PACIETĪGI un “līdz kaulam”, jo Tu izsakies par manu DARBU!

  5. Labs raksts ar ļoti kristisku skatījumu. Es uzskatu, ka zem smukās lojalitātes programmas izkārtnes, apakšā slēpjas brutāla finansu piramīda un, kā jau minēji rakstā, nopelnīt var tikai piesaistot jaunus dalībniekus.

    Tik tikko šī shēma ir atzīta par finansu piramīdu un aizliegta Norvēģijā, Itālijā, pirms tam Austrijā. Tagad rūpīgi tiek izskatītas iespējas shēmu bloķēt Polijā, Vācijā, vēl vairākās valstīs.

    Ļoti detalizēta un visu laiku svaiga informācija ir pieejama šajā rakstā:

    https://taratalkstoday.blogspot.com/p/lyonesslyconetcashback-world-scam.html

      • kas ir ļoti interesanti, kā tajā rakstā minēts – Cashback izmanto “fiktīvo” darījumu taktiku ar populāriem zīmoliem, lai radītu papildus uzticamību. Pasaulē tiek izmantoti Tesco un citi slaveni zīmoli, Latvijā – Maxima, Sportland utt. Patiesībā viņi vienkārši pērk e-voučerus un nekādus līgumus ar uzņēmumiem neslēdz, patiesībā lielie uzņēmumi no viņiem norobežojas. Es pats sazinājos ar Maximu un viņi to apstiprināja. Bet ar to viņi iegūst mazo uzņēmumu uzticību. Protams, arī piramīdas dalībnieku arī. Sak, nu nevar būt, ka kaut kāda piramīda, ja jau tādi uzņēmumi iekšā.

        Vēl viņiem patīk sadarbības ar popuāriem futbola, sporta klubiem, F1, bet viņi nesaka, ka viņi maksā šiem klubiem, sponsorē tos no piramīdas dalībnieku iemaksām viņu iekšējā Cloud shēmā. Arī tas pats mērķis – panākt uzticību, ja jau F1, tad noteikti tur jābūt visam kārtībā.

        Teiksim, Itālijā apgrozījums no lojalitātes programmas veidoja nieka 16%, viss pārējais no dalībnieku iemaksām Cloud.

        Nu un kronis visam ir tas, ar ko viņi tagad iet pa priekšu, laikam neko labāku nespēja izdomāt – jauns Amazon ar kriptovalūtas norēķiniem. Tas ir tas murgs, kam tagad tic visi iesaistītie, ka ar to viņi pelnīs miljonus.

        Protams, ka piramīdas augšgals pelna milzīgas naudas, bet skaidrs, ka daudziem tas beigsies ar iemaksām un lieliem zaudējumiem, kā jau jebkurā piramīdā.

        Augstāk minētā linkā ļoti detalizēti un precīzi viss aprakstīts

        • Jā, man arī ļoti interesants fakts likās, ka tikai 16% noapgrozījuma ir gūti no cashback aktivitātēm, bet pārējie 84% no “Mārketeru” iemaksām.

          Man pašam ir tīkls ar 430+ cilvēkiem – karšu lietotājiem, bet atdeve ir smieklīga, maigi sakot. Un galvenais, ka sākumā naudiņa mazliet nāca, bet pēctam visu apgrieza kā ar nazi.

          Drīz jau būs pienācis tas brīdis, kad ticīgie vairs nebūs tik daudz, visiem jau būs 10x piedāvāts pievienoties un burbulis sprāgs.

  6. Labs raksts Roland.Pirms 3 gadiem mani arī viens “draugs”ievilka šajā shēmā. Iegūldīju vairāku valstu claud programmās,ap 20000. Šobrīd daļa no tiem ir sãkuši veikt izmaksas,pa kurām nevienā seminārā neko nedzirdēsi,jo summas ir nožēlojamas.Vidēji no viena mākoņa,kurš maksāja 1500eiro,mēnesī izmaksā 17eiro.Protams ar nosacījumu ,ka tiek veikta ikmēneša 50 eiro iemaksa.

    • Skumji, ko lai saka!
      Man ir 430 tieši ieteikti cilvēki, un es 5 eiro izmaksu nevaru savāk jau 3 mēnešus. Sākumā vēl bija ok, kad tiešām saņēmu 0,5% no pirkumiem, bet tagad arī tas ir apgriezts un izmaksā 0% vai 0,1% vai 0,25%.
      Visi sākumā dotie solījumi ir pilnīgi izgaisuši.

  7. Ļoti labs un konstruktīvs viedoklis par Lyoness. Es arī tanī visā tiku ievilkts uz pāris mēnešiem un šobrīd ik pa laikam iegūglēju, lai paskatītos cik zemu tas viss ir nokritis, cik cilvēki vīlušies, tiesvedības utt. Jūs jau nojaušat, gan jau neesmu vienīgais.

    Par laimi neko daudz neieguldīju 350 startā un tad pāris mēnešus pa 50 euro. Pievienojos tieši tā paša iemsla dēļ – mani uzrunāja pati ideja un galīgi atturēja citu iesaistīšana. Taču kā jau raksta autors minēja savā rakstā – kartes realitātē izmanto tikai dedzīgākie Lyconet mārketeri un tas ir FAKTS.

    Par laimi es nekad līdz galam nenoticēju tam Cloud brīnumam un nepārliecināju savus draugus/paziņas tur ieguldīt naudu. Mani it nemaz nepārsteidz, ka lielākā daļa apgrozījuma tiek veidota no mārketeru iemaksām. Un kas tad cloud patiesībā ir? Tās pašas 50 EUR bumbiņas (tie, kas sistēmā ir bijuši sapratīs) tikai zem cita nosaukuma.

    Autors aizmirsa piebilst, ka ieguldītā nauda Lyconet sistēmā it kā nekur nepazūd un to to vari atgūt iepērkoties pie lojalitātes sistēmas dalībniekiem. Taču tas notiek tik ilgstoši un mokoši, ka principā var uzskatīt, ka tā nauda ir pakāsta. Neatceros vairs precīzu matemātiku, taču tur vajadzēja iztērēt 5k EUR, lai “atgūtu” iemaksātos 350 EUR. Un būsim reāli – iztērēt tik lielu summu var tikai Maximā ar to dāvanu karšu palīdzību, jo pa tiešo Lyoness karti tur nevar novilkt. Te gan ir neliels bonuss, jo vari dabūt savu cash-back + izmantot Paldies karti, ja patīk pist feniņus.

    Un kas attiecas uz autora “Patiesība” aiziešanu pensijā un dzīves baudīšanu, tad tā “pensija” pastāvēs līdz nākamajām izmaiņām kompensācijas plānā, kuru uzņēmuma valde var mainīt pēc saviem ieskatiem.

    Visi šie elpu aizraujošie solījumi 1 karte = 1 eiro, pensija 30 gadu vecumā, no viena mākoņa 500 EUR mēnesī, pats sev priekšnieks, nosaki savu darba laiku, ilgtermiņa projekts, ieguldot 1h dienā utt. Tas viss ir smalki noslīpēts scenārijs, kas atstāj ļoti labu iespaidu ar mērķi dabūt tevi apakšā, lai tu maksā katru mēnesi no 50 – 150 EUR.

    Daudzi Lyones’ā ir nopelnījuši. Tas arī ir fakts, bet tā peļņa veidojas teju ekskluzīvi no tavas apvienības (cilvēkiem apakšā) un viņu ikmēneša iemaksām, citu mārketeru piesaistīšanas un, protams, pašas labākās medusmaizes – Cloud programmām.

      • Es arī ceru, ka šo izlasīs kāds kurš vēl šaubās – pievienoties vai nē. Pašai lojalitātes programmai nav ne vainas – tā darbojas labi un problēmas nav bijušas. Parastam “jūzerim” ir tikai ieguvums, par to nav šaubu.

        Tev vajadzētu šo visu izdrukāt, ielaminēt un pielīmēt pie Bowlero ieejas, ja tur vēl tie semināri notiek 😀

  8. Pižonu klubiņš.
    Valdība sūdīga – piramīda no mūsu nodokļiem.
    Uzņēmumu īpašnieki zagļi – piramīda.
    Bankas – piramīda
    u.t.t.
    Cashback World – piramīda, smiekli nāk par bāleliņu stulbumu…
    Strādāt vajag pie savas piramīdas…

ATBILDĒT

Please enter your comment!
Please enter your name here