Kas ir Lyoness lojalitātes programma, nu jau vajadzētu zināt ikvienam. Ja nu kāds tomēr nezina, tad:
Lyoness lojalitātes programma ir lielākā iepirkšanās apvienība pasaulē. To lieto vairāk kā 8 miljoni cilvēku 49 pasaules valstīs. Lyoness lojalitātes kartes lietošana ir bez maksas. Tās lietotāji neuzņemas nekāda veida iepirkšanās saistības, bet iegūst iespēju iepirkties ar labākiem nosacījumiem. Lyoness lojaliātes programmas dalībnieki var iepirkties gan parastajos veikalos, gan internetā jebkurā no programmas dalībvalstīm.

Kas ir Lyoness lojalitātes programma?

Arī es kādu laiku darbojos Lyconet programmā un es labprāt padalītos ar Jums par savu pieredzi šajā tīkla mārketinga kompānijā. Šobrīd dažādu iemeslu dēļ es vairs neesmu aktīvs Lyconet programmas darbonis, bet zinu ka ir daudzi cilvēki kas vēlētos dzirdēt reālu pieredzes stāstu.

Uz doto brīdi manā ieteikumu līnijā ir 400 tieši un netieši ieteikti cilvēki, bet kopējais ieteikumu līnijas apmērs noteikti ir 500+ cilvēki, ko gan es precīzi nevaru pateikt, jo nemaksāju ikmēneša 50 eiro.

Jā, lai Jums būtu piekļuve visai informācijai par savu komandu, Jums būs jāškirās no 50 eiro mēnesī, par kuriem Jums tiks rezervēta viena Unit vienība kādas citas valsts “Balance” programmā.

Tikko esmu sācis rakstīt, bet jau pirmie svešvārdi, kas šajā tīkla mārketinga kompānijā ir diezgan daudz.

Tātad, kā es kļuvu par Lyconet biedru, cik daudz naudas es esmu ieguldījis šajā tīkla mārketinga kompānijā un cik daudz naudas es esmu nopelnījis?

Ar Lyoness lojalitātes programmu es iepazinos, kad viens labs cilvēks atnāca uz uzņēmumu kurā es tobrīd strādāju un pastāstīja kā šī lojalitātes programma varētu būt noderīga uzņēmumam. Jāsaka gan ka es neredzēju kā varētu šo programmu integrēt šajā uzņēmumā, bet man iepatikās šī tīkla mārketinga koncepts. Līdz pirmajai apmācību nodarbībai, kuras parasti notiek Bowlero centrā gan es nonācu pēc kādiem diviem mēnešiem.

Pēc dažu apmācību nodarbību apmeklēšanas nolēmu pievienoties Lyconet tīkla mārketinga programmai un nopirku starta paku par 350 eiro. Šie 350 eiro tika iztērēti lai iegādātos Unit vienības Latvijas Balance programmā, kas noteikti Jums neko daudz neizsaka. Uzreiz arī aktivizēju Easy shop funkciju, kuras izmaksas mēnesī ir no 50-150 eiro. Maksājot 50 eiro mēnesī Jūs iegūstat piekļuvi visām Lyconet partnera profila funkcijām.

Kopumā man ir 16 unit vienības – 7 Latvijas balance programmā un 9 dažādu citu valstu Balance programmās. Tas nozīmē ka kopumā tieši sistēmā esmu ieguldījis 800 eiro. Pie izmaksām varētu pieskaitīt arī apmācību apmeklējumus, apmācību semināru Itālijā u.c. izmaksas.

Kāpēc mani Lyconet tīkla mārketinga bizness uzrunāja?

Pirmkārt, šī biznesa ideja ir diezgan lieliska – viena lojalitātes karte visiem taviem ikdienas pirkumiem. Otrkārt, es redzēju iespēju pieiet šim biznesam savādāk nekā to dara visi pārējie – ar interneta mārketinga rīkiem. Jau pirmajās dienās izveidoju mājaslapu atgrieznaudu.lv, kurā es stāstīju par Lyoness labajām īpašībām. Savienojot mājaslapu ar Facebook reklāmām, man izdevās iegūt savā paspārnē vairākus simtus jaunus lietotājus. Protams, es arī veicu klasiskās tīkla mārketinga aktivitātes – satikšanos un stāstīšanu par šo biznesa iespēju arī citiem.

Un tagad ir pienācis interesantākajai raksta daļai – iemesliem kādēļ es neturpināju darboties Lyconet tīkla mārketinga kompānijā. Uzreiz saku, ka tas ir mans subjektīvais viedoklis, kas ir radies izprotot šo programmu, skatoties uz rezultātiem.

Kāpēc es pārtraucu darboties Lyconet tīkla mārketinga programmā?

  1. Kā pirmo iemeslu noteikti varu minēt faktu, ka šo karti cilvēki realitātē neizmanto. Kaismīgākie šīs kartes izmantotāji ir Lyconet programmas dalībnieki, kas maina visus savus ierastos ikdienas maršrutu, lai tikai dabūtu savu 1-2% naudas atmaksu no ikdienas pirkumiem. Manuprāt, šīs kartes piedāvātais naudas atmaksas procents ir pārāk zems lai cilvēki tiešām mainītu savus iepirkšanās paradumus dēļ 1-2% atmaksas. Un kas ir pats jocīgākais? Ar šo karti ļoti daudzās vietās iepirkties ir neizdevīgāk nekā ar citām atlaižu kartēm! Lielisks piemērs ir Lukoil degvielas uzpildes stacija. Uzpildoties Lukoil ar Lukoil karti ir iespējams saņemt 4-6 atlaidi uz katru ielieto degvielas litru, bet ar Lyoness karti šī atlaide ir 1% uz 100 eiro pirkumu. Papildus tam, savu 1% cashback Jūs saņemsiet uz Lyoness konta pēc mēneša vai pat vēl ilgāka laika perioda, bet ar Lukoil karti atlaidi 4-6 centu atlaidi Jūs saņemsiet uzreiz. Ceru ka sapratāt domu un to, cik patiesībā ar šo karti iepirkties ir neizdevīgi.
  2. Šī karte ir neizdevīga uzņēmumiem un ar tās piedāvātajiem labumiem ir grūti piesaistīt jaunus apmeklētājus savam uzņēmumam. Atgādinu, ka šis ir mans subjektīvais viedoklis, bet es kā mārketinga jomas cilvēks uzskatu ka šī lojalitātes sistēma ir mazliet neadekvāta. Uzņēmumam par katru viņu klientu veikto pirkumu nāksies šķirties no 8-12% no pirkuma summas, bet uzņēmuma klienti kā naudas atmaksu saņems tikai 1-3% no pirkuma summas. Pārējie procenti aizies kompānijai, cilvēkam, kurš Jums iedeva Lyoness karti, Lyconet tīkla mārketinga programmai. Manuprāt, ja šī attiecība būtu pavisam pretēja, cilvēkiem būtu daudz vairāk iemesli šo karti izmantot, kā arī līdz ar apgrozījuma pieaugumu tīkla mārketinga darboņiem atlektu līdzīgs naudas daudzums. Man personīgi 1-2% izsaka ļoti maz, tādēļ es šo karti negribu izmantot, bet ja tie būtu 6-10%, tad es labprāt pamainītu savus iepirkšanās paradumus.
  3. Naudu var nopelnīt tikai (gandrīz) panākot ka citi cilvēki kļūst par Lyconet tīkla mārketinga dalībniekiem. Ja esat apmeklējis kādu no Lyconet apmācībām, tad Jūs noteikti būsiet dzirdējuši par to ka ar šo tīkla mārketinga programmu var nopelnīt 18 veidos (vai vairāk, precīzi vairs neatceros). Un ar to nav melots, bet patiesībā situācija ir tāda, ka reāli naudu Jūs nopelnīsiet tikai tad, ja savervēsiet pēc iespējas vairāk cilvēku. Jo lielāku pirkumu viņi veiks Lyconet sistēmā, jo lielāka būs Jūsu peļņa. Un ja Jūs atradīsiet cilvēkus, kam izdosies tieši tas pats, tad Jūsu peļņa būs vēl lielāka.
    Es mēģināju izveidot savu apvienību, pārsvarā balstoties uz karšu lietotājiem, bet izdalot kartes 300+ cilvēkiem, mana peļņa mēnesī knapi sasniedza 10 eiro. Šis fakts man lika mazliet nolaist rokas un es sapratu, ka cilvēki šo karti neizmanto.
  4. Latvijā sāk palikt grūti atrast jaunus Lyconet dalībniekus. Vai kāds Jūsu draugs vai paziņa kādreiz Jums ir mēģinājis pastāstīt par Lyoness lojalitātes programmu? Vai kādreiz esat saņēmis uzaicinājumu atnākt uz Lyoness prezentāciju Bowlero centrā? Es zinu cilvēkus, kas ir saņēmuši pat 4-5 šādus uzaicinājumus. Starpcitu, šobrīd Latvijā jau vāirāk kā 90 000 cilvēkiem ir savas Lyoness kartes! Skatoties uz Latvijas demografiskajiem datiem, var izrēķināt, ka katram 20 Latvijas iedzīvotājam jau ir sava Lyoness karte. Un ja kāds ir saņēmis savu karti, tad viņam neviens cits to iedot vairs nevar. Bet es droši varu teikt, ka uzrunāti ir daudzas reizes vairāk cilvēku, principā ja Jūs izlemsiet mēģināt izveidot savu biznesu šajā tīkla mārketinga kompānijā, saskarsieties ar milzīgu neatsaucību no cilvēkiem – liela daļa no viņiem jau būs uzrunāti, bet vēl ļoti liela daļa Jums teiks lai ejat pupās ar savu piramīdas shēmu.
  5. Tīkla mārketinga sistēmas noteikumi nebrīdinot tiek mainīti. Sākot veidot savu tīkla mārketinga biznesu Lyconet kompanijā, bija tāds punkts, ka par pirkumiem, kurus izdarīs Jūsu ieteiktie programmas dalībnieki, Jums tiks samaksāti 0,5% no šī pirkuma summas. Nolemjot, ka Jūs varat izveidot biznesu, kas balstās tikai uz šiem 0,5%, pēc kāda brīža šī summa tiek atcelta vai samazināta. Nav diez ko laba ziņa, ne?

Šķiet ka būšu pateicis visu, kas man bija uz sirds par Lyoness lojalitātes programu un Lyconet tīkla mārketingu.BET! Es ne brīdi neesmu nožēlojis ka aktīvi iesaistījos šajā tīkla mārketinga biznesā, tāpēc pieminēšu arī dažas pozitīvās lietas:

  1. Iespēja satikt lieliskus cilvēkus. Jā, šajā un citos tīkla mārketinga biznesos ir iespējams satikt super-mērķtiecīgus, gudrus, komunikablus cilvēkus, no kuriem var daudz ko iemācīties. Arī man bija tas gods iepazīties ar dažiem šādiem cilvēkiem, iegūt no viņiem noderīgas zināšanas un iepazīties ar viņu skatījumu uz lietām.
  2. Tīkla mārketings liek mācīties uz veicina pašizaugsmi! Ja būsiet nopietni nolēmis iesaistīties tīkla mārketinga biznesā, tad Jums noteikti vajadzēs apgūt daudzas jaunas lietas, izlasīt dažās grāmatas un pārkāpt pāri savām ierastajām robežām.
    Laikā, kad biju aktīvs Lyconet dalībnieks, es paveicu neticami daudz lietas katru dienu. Es piespiedu sevi celties katru rītu 6:00, lai no rīta varētu aiziet uz treniņu, es uzdrošinājos uzrunāt desmitiem cilvēkus vienā dienā, es izlasīju vismaz vienu grāmatu katru nedēļu un es sapratu ka tikai ar milzīgu darba apjomu ir iespējams sasniegt redzamus rezultātus.
  3. Lai sasniegtu mērķi ir jāstrādā gudri un disciplinēti. Ja iepriekš es visam biju pieķēries virspusēji, meklējis vieglākos un ātrākos ceļus, tad pēc pievienošanās tīkla mārketinga biznesam es esmu sapratis ka panākumi slēpjas gudrā un mērķtiecīgā darbā. Lielisks piemērs tam, ka šo iegūto mācību pielietoju joprojām, ir šis portāls. Ideja par šādu portālu man bija jau 6 gadus, bet līdz 2018. gada sākumam es visu laiku centos atrast kādu super-efektīvu un super-ātru veidu kā šo portālu padarīt populāru bez laika ieguldīšanas. Lieki teikt ka man nekas nesanāca, līdz es sāku super mērķtiecīgi veidot saturu, ieguldīt laiku un naudu šī projekta attīstībā.

Lūk tādas ir manas atziņas par Lyoness lojalitātes programmu, Lyconet tīkla mārketingu un par tīkla mārketingu kopumā. Principā, es ikvienam iesaku izmēģināt savus spēkus tīkla mārketingā, jo jebkurā gadījumā Jūs būsiet ieguvēji – vai materiālā izteiksmē, vai kā es, pašizaugsmes izteiksmē, bet cerams ka abās!

ATBILDĒT

Please enter your comment!
Please enter your name here