Mana Pieredze ar Lyoness un Lyconet

Kas ir Lyoness lojalitātes programma, nu jau vajadzētu zināt ikvienam. Ja nu kāds tomēr nezina, tad:
Lyoness lojalitātes programma ir lielākā iepirkšanās apvienība pasaulē. To lieto vairāk kā 8 miljoni cilvēku 49 pasaules valstīs. Lyoness lojalitātes kartes lietošana ir bez maksas. Tās lietotāji neuzņemas nekāda veida iepirkšanās saistības, bet iegūst iespēju iepirkties ar labākiem nosacījumiem. Lyoness lojaliātes programmas dalībnieki var iepirkties gan parastajos veikalos, gan internetā jebkurā no programmas dalībvalstīm.

Ja vēlaties nopelnīt naudu internetā jau šodien:

Kas ir Lyoness lojalitātes programma?

Arī es kādu laiku darbojos Lyconet programmā un es labprāt padalītos ar Jums par savu pieredzi šajā tīkla mārketinga kompānijā. Šobrīd dažādu iemeslu dēļ es vairs neesmu aktīvs Lyconet programmas darbonis, bet zinu ka ir daudzi cilvēki kas vēlētos dzirdēt reālu pieredzes stāstu.

Uz doto brīdi manā ieteikumu līnijā ir 400 tieši un netieši ieteikti cilvēki, bet kopējais ieteikumu līnijas apmērs noteikti ir 500+ cilvēki, ko gan es precīzi nevaru pateikt, jo nemaksāju ikmēneša 50 eiro.

Jā, lai Jums būtu piekļuve visai informācijai par savu komandu, Jums būs jāškirās no 50 eiro mēnesī, par kuriem Jums tiks rezervēta viena Unit vienība kādas citas valsts “Balance” programmā.

Tikko esmu sācis rakstīt, bet jau pirmie svešvārdi, kas šajā tīkla mārketinga kompānijā ir diezgan daudz.

Tātad, kā es kļuvu par Lyconet biedru, cik daudz naudas es esmu ieguldījis šajā tīkla mārketinga kompānijā un cik daudz naudas es esmu nopelnījis?

Ar Lyoness lojalitātes programmu es iepazinos, kad viens labs cilvēks atnāca uz uzņēmumu kurā es tobrīd strādāju un pastāstīja kā šī lojalitātes programma varētu būt noderīga uzņēmumam. Jāsaka gan ka es neredzēju kā varētu šo programmu integrēt šajā uzņēmumā, bet man iepatikās šī tīkla mārketinga koncepts. Līdz pirmajai apmācību nodarbībai, kuras parasti notiek Bowlero centrā gan es nonācu pēc kādiem diviem mēnešiem.

Pēc dažu apmācību nodarbību apmeklēšanas nolēmu pievienoties Lyconet tīkla mārketinga programmai un nopirku starta paku par 350 eiro. Šie 350 eiro tika iztērēti lai iegādātos Unit vienības Latvijas Balance programmā, kas noteikti Jums neko daudz neizsaka. Uzreiz arī aktivizēju Easy shop funkciju, kuras izmaksas mēnesī ir no 50-150 eiro. Maksājot 50 eiro mēnesī Jūs iegūstat piekļuvi visām Lyconet partnera profila funkcijām.

Kopumā man ir 16 unit vienības – 7 Latvijas balance programmā un 9 dažādu citu valstu Balance programmās. Tas nozīmē ka kopumā tieši sistēmā esmu ieguldījis 800 eiro. Pie izmaksām varētu pieskaitīt arī apmācību apmeklējumus, apmācību semināru Itālijā u.c. izmaksas.

Kāpēc mani Lyconet tīkla mārketinga bizness uzrunāja?

Pirmkārt, šī biznesa ideja ir diezgan lieliska – viena lojalitātes karte visiem taviem ikdienas pirkumiem. Otrkārt, es redzēju iespēju pieiet šim biznesam savādāk nekā to dara visi pārējie – ar interneta mārketinga rīkiem. Jau pirmajās dienās izveidoju mājaslapu atgrieznaudu.lv, kurā es stāstīju par Lyoness labajām īpašībām. Savienojot mājaslapu ar Facebook reklāmām, man izdevās iegūt savā paspārnē vairākus simtus jaunus lietotājus. Protams, es arī veicu klasiskās tīkla mārketinga aktivitātes – satikšanos un stāstīšanu par šo biznesa iespēju arī citiem.

Un tagad ir pienācis interesantākajai raksta daļai – iemesliem kādēļ es neturpināju darboties Lyconet tīkla mārketinga kompānijā. Uzreiz saku, ka tas ir mans subjektīvais viedoklis, kas ir radies izprotot šo programmu, skatoties uz rezultātiem.

Kāpēc es pārtraucu darboties Lyconet tīkla mārketinga programmā?

  1. Kā pirmo iemeslu noteikti varu minēt faktu, ka šo karti cilvēki realitātē neizmanto. Kaismīgākie šīs kartes izmantotāji ir Lyconet programmas dalībnieki, kas maina visus savus ierastos ikdienas maršrutu, lai tikai dabūtu savu 1-2% naudas atmaksu no ikdienas pirkumiem. Manuprāt, šīs kartes piedāvātais naudas atmaksas procents ir pārāk zems lai cilvēki tiešām mainītu savus iepirkšanās paradumus dēļ 1-2% atmaksas. Un kas ir pats jocīgākais? Ar šo karti ļoti daudzās vietās iepirkties ir neizdevīgāk nekā ar citām atlaižu kartēm! Lielisks piemērs ir Lukoil degvielas uzpildes stacija. Uzpildoties Lukoil ar Lukoil karti ir iespējams saņemt 4-6 atlaidi uz katru ielieto degvielas litru, bet ar Lyoness karti šī atlaide ir 1% uz 100 eiro pirkumu. Papildus tam, savu 1% cashback Jūs saņemsiet uz Lyoness konta pēc mēneša vai pat vēl ilgāka laika perioda, bet ar Lukoil karti atlaidi 4-6 centu atlaidi Jūs saņemsiet uzreiz. Ceru ka sapratāt domu un to, cik patiesībā ar šo karti iepirkties ir neizdevīgi.
  2. Šī karte ir neizdevīga uzņēmumiem un ar tās piedāvātajiem labumiem ir grūti piesaistīt jaunus apmeklētājus savam uzņēmumam. Atgādinu, ka šis ir mans subjektīvais viedoklis, bet es kā mārketinga jomas cilvēks uzskatu ka šī lojalitātes sistēma ir mazliet neadekvāta. Uzņēmumam par katru viņu klientu veikto pirkumu nāksies šķirties no 8-12% no pirkuma summas, bet uzņēmuma klienti kā naudas atmaksu saņems tikai 1-3% no pirkuma summas. Pārējie procenti aizies kompānijai, cilvēkam, kurš Jums iedeva Lyoness karti, Lyconet tīkla mārketinga programmai. Manuprāt, ja šī attiecība būtu pavisam pretēja, cilvēkiem būtu daudz vairāk iemesli šo karti izmantot, kā arī līdz ar apgrozījuma pieaugumu tīkla mārketinga darboņiem atlektu līdzīgs naudas daudzums. Man personīgi 1-2% izsaka ļoti maz, tādēļ es šo karti negribu izmantot, bet ja tie būtu 6-10%, tad es labprāt pamainītu savus iepirkšanās paradumus.
  3. Naudu var nopelnīt tikai (gandrīz) panākot ka citi cilvēki kļūst par Lyconet tīkla mārketinga dalībniekiem. Ja esat apmeklējis kādu no Lyconet apmācībām, tad Jūs noteikti būsiet dzirdējuši par to ka ar šo tīkla mārketinga programmu var nopelnīt 18 veidos (vai vairāk, precīzi vairs neatceros). Un ar to nav melots, bet patiesībā situācija ir tāda, ka reāli naudu Jūs nopelnīsiet tikai tad, ja savervēsiet pēc iespējas vairāk cilvēku. Jo lielāku pirkumu viņi veiks Lyconet sistēmā, jo lielāka būs Jūsu peļņa. Un ja Jūs atradīsiet cilvēkus, kam izdosies tieši tas pats, tad Jūsu peļņa būs vēl lielāka.
    Es mēģināju izveidot savu apvienību, pārsvarā balstoties uz karšu lietotājiem, bet izdalot kartes 300+ cilvēkiem, mana peļņa mēnesī knapi sasniedza 10 eiro. Šis fakts man lika mazliet nolaist rokas un es sapratu, ka cilvēki šo karti neizmanto.
  4. Latvijā sāk palikt grūti atrast jaunus Lyconet dalībniekus. Vai kāds Jūsu draugs vai paziņa kādreiz Jums ir mēģinājis pastāstīt par Lyoness lojalitātes programmu? Vai kādreiz esat saņēmis uzaicinājumu atnākt uz Lyoness prezentāciju Bowlero centrā? Es zinu cilvēkus, kas ir saņēmuši pat 4-5 šādus uzaicinājumus. Starpcitu, šobrīd Latvijā jau vāirāk kā 90 000 cilvēkiem ir savas Lyoness kartes! Skatoties uz Latvijas demografiskajiem datiem, var izrēķināt, ka katram 20 Latvijas iedzīvotājam jau ir sava Lyoness karte. Un ja kāds ir saņēmis savu karti, tad viņam neviens cits to iedot vairs nevar. Bet es droši varu teikt, ka uzrunāti ir daudzas reizes vairāk cilvēku, principā ja Jūs izlemsiet mēģināt izveidot savu biznesu šajā tīkla mārketinga kompānijā, saskarsieties ar milzīgu neatsaucību no cilvēkiem – liela daļa no viņiem jau būs uzrunāti, bet vēl ļoti liela daļa Jums teiks lai ejat pupās ar savu piramīdas shēmu.
  5. Tīkla mārketinga sistēmas noteikumi nebrīdinot tiek mainīti. Sākot veidot savu tīkla mārketinga biznesu Lyconet kompanijā, bija tāds punkts, ka par pirkumiem, kurus izdarīs Jūsu ieteiktie programmas dalībnieki, Jums tiks samaksāti 0,5% no šī pirkuma summas. Nolemjot, ka Jūs varat izveidot biznesu, kas balstās tikai uz šiem 0,5%, pēc kāda brīža šī summa tiek atcelta vai samazināta. Nav diez ko laba ziņa, ne?

Šķiet ka būšu pateicis visu, kas man bija uz sirds par Lyoness lojalitātes programu un Lyconet tīkla mārketingu.BET! Es ne brīdi neesmu nožēlojis ka aktīvi iesaistījos šajā tīkla mārketinga biznesā, tāpēc pieminēšu arī dažas pozitīvās lietas:

  1. Iespēja satikt lieliskus cilvēkus. Jā, šajā un citos tīkla mārketinga biznesos ir iespējams satikt super-mērķtiecīgus, gudrus, komunikablus cilvēkus, no kuriem var daudz ko iemācīties. Arī man bija tas gods iepazīties ar dažiem šādiem cilvēkiem, iegūt no viņiem noderīgas zināšanas un iepazīties ar viņu skatījumu uz lietām.
  2. Tīkla mārketings liek mācīties uz veicina pašizaugsmi! Ja būsiet nopietni nolēmis iesaistīties tīkla mārketinga biznesā, tad Jums noteikti vajadzēs apgūt daudzas jaunas lietas, izlasīt dažās grāmatas un pārkāpt pāri savām ierastajām robežām.
    Laikā, kad biju aktīvs Lyconet dalībnieks, es paveicu neticami daudz lietas katru dienu. Es piespiedu sevi celties katru rītu 6:00, lai no rīta varētu aiziet uz treniņu, es uzdrošinājos uzrunāt desmitiem cilvēkus vienā dienā, es izlasīju vismaz vienu grāmatu katru nedēļu un es sapratu ka tikai ar milzīgu darba apjomu ir iespējams sasniegt redzamus rezultātus.
  3. Lai sasniegtu mērķi ir jāstrādā gudri un disciplinēti. Ja iepriekš es visam biju pieķēries virspusēji, meklējis vieglākos un ātrākos ceļus, tad pēc pievienošanās tīkla mārketinga biznesam es esmu sapratis ka panākumi slēpjas gudrā un mērķtiecīgā darbā. Lielisks piemērs tam, ka šo iegūto mācību pielietoju joprojām, ir šis portāls. Ideja par šādu portālu man bija jau 6 gadus, bet līdz 2018. gada sākumam es visu laiku centos atrast kādu super-efektīvu un super-ātru veidu kā šo portālu padarīt populāru bez laika ieguldīšanas. Lieki teikt ka man nekas nesanāca, līdz es sāku super mērķtiecīgi veidot saturu, ieguldīt laiku un naudu šī projekta attīstībā.

Lūk tādas ir manas atziņas par Lyoness lojalitātes programmu, Lyconet tīkla mārketingu un par tīkla mārketingu kopumā. Principā, es ikvienam iesaku izmēģināt savus spēkus tīkla mārketingā, jo jebkurā gadījumā Jūs būsiet ieguvēji – vai materiālā izteiksmē, vai kā es, pašizaugsmes izteiksmē, bet cerams ka abās!

40 Replies to “Mana Pieredze ar Lyoness un Lyconet”

  • Lyco says:

    Super raksts, samērā trāpīgi nodefinēji 😉
    Cik mērķtiecīgi mēģināji izveidot komandu ar mārketeriem?
    Lai veicas, citos biznesos 😉
    Ja kāds grib pārliecināties, ka ir arī 7% CASHBACKS varat redzēt šeit – https://cbw.to/cszfgx

    • Paldies par komentāru! 🙂

      Nu tā, diezgan mērķtiecīgi, bet kaut kā nepietika pacietības. Galu galā, tas nav priekš visiem. Daudz ērtāk jūtos tur, kur esmu tagad 🙂

  • Anna says:

    Super raksts…un diezgan precīzi aprakstīts,bet ir daudz NEPILNĪGAS informācijas,kuru rezultātā esi licis daudziem vilties, aizdomāties un uzņemt negatīvo!!!

    • Paldies par komentāru!

      Nu tādēļ es jau arī esmu rakstā minējis, ka tas ir mans subjektīvais viedoklis par šo biznesu. Bet šajā biznesā ir par ko aizdomāties un to arī es gribēju panākt 🙂

  • mans subjektivais viedoklis says:

    Ļoti neprecīzs raksts, uz kura vispār nevajadzētu balstīt savu viedokli par šo biznesu. Laikam līdz galam nesaprati visu, kad uzzināji par šo. Tas ir ilgtermiņa projekts, kur ieguldot arī tikai stundu dienā, bet konsekventi, var dažu gadu laikā pacelt sev dzīves līmeni, kas ir stipri virs Latvijas vidējā slāņa. Visi jau grib uzreiz un tagad – kā loterijā. Bet reti kurš ir gatavs ieguldīt savu darbu un laiku vispār, lai to sasniegtu. Tieši kā Tu teici – šis nav domāts visiem. Bet kāpēc ir jātaisa vesels raksts ar neprecīzu info, kas atstāj negatīvu noskaņu jaunajiem cilvēkiem, kas nesen par to dzirdējuši, ja pats izdomāji pamest šo biznesu nemaz tā nopietni viņam nemaz nepieejot. 😉
    Ja info būtu precīza, tad nebūtu nemaz rakstījis šo komentāru. Bet iedevi arī salīdzinājumā Viada, kurai vismazākā likme. Cashback var dabūt arī pat 12 un 15%, ja nu kas. 😉 Varētu te rakstīt gari, bet neiespringšu.
    Ieteikums citiem – visprecīzāko informāciju jūs varat saņemt tikai no cilvēkiem, kas ar šo biznesu jūs iepazīstināja. Un nekautrejaties uzprasīt, lai tieši šis cilvēks, kas jūs uzaicināja pastāsta vairāk, sīkāk. Loģiski, ka visa informācija publiski nav pieejama, līdz ar to rodas pilns ar šādiem rakstiem, kas maldina cilvēkus, kam ir interese. 😉

    • Kas tieši ir neprecīzs? Šajā rakstā, es pastāstu par savu pieredzi un domām par šo biznesu. Kas vienam liekas super, otram var nelikties nemaz tik labi 🙂

    • Cilveki kas uzrunaja Vanaga kungs un Šlitera kungs 2015.gada teica ka pec diviem gadiem būs mega reklāmas pa Latvijas TV, baneri visur utt, plus Lukoilā un Maximā veljoprojām pēc 4 gadiem neviens nesaprot kas ta pr karti, kad pasauc kadu gudraku tev izstasta ka kkada mistiska davanu karte jataisa uz kuras tev jauzskaita nauda un tad dabusi savu 1% kaut kad nezin neviens kad!

  • Patiesība says:

    SAPROTU, ka neiedziļinoties lietās, rodas šāda veida PĀRPRATUMI! Tu aizmirsi pieminēt, ka katrs uzņēmums, dodot šīs lojalitātes programmas kartes, nopelna katru mēnesi! Tu aizmirsi pieminēt Enterprise Claud programmas MILZĪGĀS priekšrocības VISIEM, kuri strādā šajā biznesā. Jo, es jau pēc nieka 4 gadiem, pateicoties šim biznesam, došos “pensijā”, kaut gadi man ir tikai 36!!! Un “pensijā” nevis skaitīšu kapeikas maizītei vai zālēm, bet beidzot dzīvošu nevis eksistēšu šajā valstī pie mūsu likumdošanas. Roland, būtu labi tevi satikt un pieslēgt pie sevis, Tu būsi milzīgs ieguvējs un, ceļojot pa pasauli, negribēsies rakstīt par to, ko tu nemaz tā īsti nesaprati vai arī neuzināji vai arī kādam (tev vai tavam ieteicējam) pietrūka PACIETĪBAS saprast vai paskaidrot. Piedod, bet šis bizness ir SUPERBIZNESS! Tā ir iespēja ikvienam, kurš grib pastrādāt un tad kopā ar mani doties “pensijā”, jo SAPELNĪTS ir pietiekoši- un tie nav tukši solījumi, bet gan REALITĀTE. Tikai nepieciešams nedaudz PACIETĪBAS! Pieslēdzies BEZMAKSAS šeit: https://cbw.to/b4bx34 un es Tev VISU pastāstīšu tā, lai tu nebūtu vīlies, bet gan jau pēc PĀRIS mēnešiem teiktu: “Kāpēc tu man agrāk par to NEPATEICI?”. Un kas ir pats galvenais- ES uz visiem jautājumiem atbildēšu PROFESIONĀLI. Jo tas ir MANS šī brīža VIENĪGAIS darbs. Un es sev esmu priekšinieks un darba laika NOTEICĒJS. Un tas viss man par nieka 50 Eur iemaksu katru mēnesi. Jā, to Rolands jau pateica, bet VĒL NEPIEDZĪVOJA, ka katrs šis 50 Eur “izaug” par piecu ciparu skaitli!!! Tik jābūt PACIETĪGAM un viss notiks neatkarīgi vai tu vēlēsies vai nē!

    • Sveika, Gita!
      Es esmu tajā visā tik dziļi iedziļinājies, ka ieraudzīju patieso šī biznesa būtību 🙂
      Man ir 17 bumbiņas, kas stāv kā stāvējušas jau gadu.
      Katri 50 eiro izaugs, ja tu nemitīgi vervēsi cilvēkus, kas ieliks atkal savus 50 un tā mūžīgi. Vai arī līdz shēma tiks klusām aizvērta un visi kas tikko būs sākuši “piepildīt savus sapņus” paliks bešā.
      Vai šim biznesam nebūtu jāstrādā no % par to ko cilvēki tērē veikalos? Es esmu tieši ieteicis 430 cilvēkus, bet mēnesī no viņiem pat neatlec inimālā izmaksa, kas ir 5 eiro. Vai tad tā nav biznesa būtība? Izrādās, ka tā pa īstam nopelnīt var tikai pārliecinot citus cilvēkus pievienoties, kas pēctam skries un būvēs biznesu, runās atkal tālāk cilvēkus.
      Saprotams, ka tiem, kas ir augšgalā tas ir milzīgs tīkls, kaut vai katrs pierunā vienu cilvēku, ja tādi ir 100, tad augšējais tiek pie 100 jauniem cilvēkiem.
      Ar nepacietību gaidu, kas ar šo visu notiks, kad burbulis sprāgs 🙂

      • PATIESĪBA says:

        Vai varam satikties? Uzzvani man! Izskaidrošu Tev visu personīgi!

        • Vai Tu vispār izlasīji rakstu? Vai tikai iemeti iepriekš sagatavotu “super-biznesa” komentāru un aizpildīji tukšās vietas?

          Man nav ko izskaidrot, es šo sistēmu jau pārzinu.

        • Janis Vanags says:

          Slēpjas aiz nika un pat numuru neiedod bet sazvanities grib 😀

  • PATIESĪBA says:

    RESPECT! Un paldies par komplimentu- “iepriekš sagatavots”! Tas ir jau PROFESIONĀLISMS! PALDIES, ka akcentē šī biznesa sistēmu, bet NEMALDINI neiedziļinoties sistēmā PACIETĪGI un “līdz kaulam”, jo Tu izsakies par manu DARBU!

  • Iedziļinos says:

    Labs raksts ar ļoti kristisku skatījumu. Es uzskatu, ka zem smukās lojalitātes programmas izkārtnes, apakšā slēpjas brutāla finansu piramīda un, kā jau minēji rakstā, nopelnīt var tikai piesaistot jaunus dalībniekus.

    Tik tikko šī shēma ir atzīta par finansu piramīdu un aizliegta Norvēģijā, Itālijā, pirms tam Austrijā. Tagad rūpīgi tiek izskatītas iespējas shēmu bloķēt Polijā, Vācijā, vēl vairākās valstīs.

    Ļoti detalizēta un visu laiku svaiga informācija ir pieejama šajā rakstā:

    https://taratalkstoday.blogspot.com/p/lyonesslyconetcashback-world-scam.html

    • Paldies par noderīgo informāciju!

      • Iedziļinos says:

        kas ir ļoti interesanti, kā tajā rakstā minēts – Cashback izmanto “fiktīvo” darījumu taktiku ar populāriem zīmoliem, lai radītu papildus uzticamību. Pasaulē tiek izmantoti Tesco un citi slaveni zīmoli, Latvijā – Maxima, Sportland utt. Patiesībā viņi vienkārši pērk e-voučerus un nekādus līgumus ar uzņēmumiem neslēdz, patiesībā lielie uzņēmumi no viņiem norobežojas. Es pats sazinājos ar Maximu un viņi to apstiprināja. Bet ar to viņi iegūst mazo uzņēmumu uzticību. Protams, arī piramīdas dalībnieku arī. Sak, nu nevar būt, ka kaut kāda piramīda, ja jau tādi uzņēmumi iekšā.

        Vēl viņiem patīk sadarbības ar popuāriem futbola, sporta klubiem, F1, bet viņi nesaka, ka viņi maksā šiem klubiem, sponsorē tos no piramīdas dalībnieku iemaksām viņu iekšējā Cloud shēmā. Arī tas pats mērķis – panākt uzticību, ja jau F1, tad noteikti tur jābūt visam kārtībā.

        Teiksim, Itālijā apgrozījums no lojalitātes programmas veidoja nieka 16%, viss pārējais no dalībnieku iemaksām Cloud.

        Nu un kronis visam ir tas, ar ko viņi tagad iet pa priekšu, laikam neko labāku nespēja izdomāt – jauns Amazon ar kriptovalūtas norēķiniem. Tas ir tas murgs, kam tagad tic visi iesaistītie, ka ar to viņi pelnīs miljonus.

        Protams, ka piramīdas augšgals pelna milzīgas naudas, bet skaidrs, ka daudziem tas beigsies ar iemaksām un lieliem zaudējumiem, kā jau jebkurā piramīdā.

        Augstāk minētā linkā ļoti detalizēti un precīzi viss aprakstīts

        • Jā, man arī ļoti interesants fakts likās, ka tikai 16% noapgrozījuma ir gūti no cashback aktivitātēm, bet pārējie 84% no “Mārketeru” iemaksām.

          Man pašam ir tīkls ar 430+ cilvēkiem – karšu lietotājiem, bet atdeve ir smieklīga, maigi sakot. Un galvenais, ka sākumā naudiņa mazliet nāca, bet pēctam visu apgrieza kā ar nazi.

          Drīz jau būs pienācis tas brīdis, kad ticīgie vairs nebūs tik daudz, visiem jau būs 10x piedāvāts pievienoties un burbulis sprāgs.

  • Fakti says:

    Labs raksts Roland.Pirms 3 gadiem mani arī viens “draugs”ievilka šajā shēmā. Iegūldīju vairāku valstu claud programmās,ap 20000. Šobrīd daļa no tiem ir sãkuši veikt izmaksas,pa kurām nevienā seminārā neko nedzirdēsi,jo summas ir nožēlojamas.Vidēji no viena mākoņa,kurš maksāja 1500eiro,mēnesī izmaksā 17eiro.Protams ar nosacījumu ,ka tiek veikta ikmēneša 50 eiro iemaksa.

    • Skumji, ko lai saka!
      Man ir 430 tieši ieteikti cilvēki, un es 5 eiro izmaksu nevaru savāk jau 3 mēnešus. Sākumā vēl bija ok, kad tiešām saņēmu 0,5% no pirkumiem, bet tagad arī tas ir apgriezts un izmaksā 0% vai 0,1% vai 0,25%.
      Visi sākumā dotie solījumi ir pilnīgi izgaisuši.

    • Lyoness parsaucas par cashbackworld says:

      Man tiesi tads pats stasts. Pazaudeti ap 20 000 eur. Sapirkos mistiskos makonus un atdeve nav nekada! Vel jamaksa katru menesi 50 eur. Savadak neizmaksas neko. Absurds un konkretakais lohotrons. Tiem jau forsi, katru menesi lohs maksa 50 eur un pusot dumus acis izmaksa kaut kadas kapeikas, kas, protams, ir mazak par 50 eur. Javacas kopa un jaraksta iesniegums policija – lai panem aiz pautiem un aizklape sito piramidu, ka to izdarija italija un norvegija.

  • faff says:

    Ļoti labs un konstruktīvs viedoklis par Lyoness. Es arī tanī visā tiku ievilkts uz pāris mēnešiem un šobrīd ik pa laikam iegūglēju, lai paskatītos cik zemu tas viss ir nokritis, cik cilvēki vīlušies, tiesvedības utt. Jūs jau nojaušat, gan jau neesmu vienīgais.

    Par laimi neko daudz neieguldīju 350 startā un tad pāris mēnešus pa 50 euro. Pievienojos tieši tā paša iemsla dēļ – mani uzrunāja pati ideja un galīgi atturēja citu iesaistīšana. Taču kā jau raksta autors minēja savā rakstā – kartes realitātē izmanto tikai dedzīgākie Lyconet mārketeri un tas ir FAKTS.

    Par laimi es nekad līdz galam nenoticēju tam Cloud brīnumam un nepārliecināju savus draugus/paziņas tur ieguldīt naudu. Mani it nemaz nepārsteidz, ka lielākā daļa apgrozījuma tiek veidota no mārketeru iemaksām. Un kas tad cloud patiesībā ir? Tās pašas 50 EUR bumbiņas (tie, kas sistēmā ir bijuši sapratīs) tikai zem cita nosaukuma.

    Autors aizmirsa piebilst, ka ieguldītā nauda Lyconet sistēmā it kā nekur nepazūd un to to vari atgūt iepērkoties pie lojalitātes sistēmas dalībniekiem. Taču tas notiek tik ilgstoši un mokoši, ka principā var uzskatīt, ka tā nauda ir pakāsta. Neatceros vairs precīzu matemātiku, taču tur vajadzēja iztērēt 5k EUR, lai “atgūtu” iemaksātos 350 EUR. Un būsim reāli – iztērēt tik lielu summu var tikai Maximā ar to dāvanu karšu palīdzību, jo pa tiešo Lyoness karti tur nevar novilkt. Te gan ir neliels bonuss, jo vari dabūt savu cash-back + izmantot Paldies karti, ja patīk pist feniņus.

    Un kas attiecas uz autora “Patiesība” aiziešanu pensijā un dzīves baudīšanu, tad tā “pensija” pastāvēs līdz nākamajām izmaiņām kompensācijas plānā, kuru uzņēmuma valde var mainīt pēc saviem ieskatiem.

    Visi šie elpu aizraujošie solījumi 1 karte = 1 eiro, pensija 30 gadu vecumā, no viena mākoņa 500 EUR mēnesī, pats sev priekšnieks, nosaki savu darba laiku, ilgtermiņa projekts, ieguldot 1h dienā utt. Tas viss ir smalki noslīpēts scenārijs, kas atstāj ļoti labu iespaidu ar mērķi dabūt tevi apakšā, lai tu maksā katru mēnesi no 50 – 150 EUR.

    Daudzi Lyones’ā ir nopelnījuši. Tas arī ir fakts, bet tā peļņa veidojas teju ekskluzīvi no tavas apvienības (cilvēkiem apakšā) un viņu ikmēneša iemaksām, citu mārketeru piesaistīšanas un, protams, pašas labākās medusmaizes – Cloud programmām.

    • Paldies, ka padalījies ar savu viedokli. Es gan nekomentēšu neko, jo visam piekrītu!

      Šo komentāru sadaļu derētu izlasīt visiem, kas grasās pievienoties Lyconet 🙂

      • faff says:

        Es arī ceru, ka šo izlasīs kāds kurš vēl šaubās – pievienoties vai nē. Pašai lojalitātes programmai nav ne vainas – tā darbojas labi un problēmas nav bijušas. Parastam “jūzerim” ir tikai ieguvums, par to nav šaubu.

        Tev vajadzētu šo visu izdrukāt, ielaminēt un pielīmēt pie Bowlero ieejas, ja tur vēl tie semināri notiek 😀

    • Balanss says:

      Par cik esat tur darbojušies (man piedāvā iesaistīties) jautājums par balanca programmu. Tagad pastāv “fantastiska” iespēja ieguldīt jauno valstu (Malaizija un citas) balanca programmā un no 1000 eur ieguldījuma sola ~2500eur pelnu tikai 30 dienu laikā…..

      Vai par šo ir kas zināms un vai ir kāds komnetārs ?

      • Izklausās pārāk labi, lai būtu patiesība 🙂

        Kādēļ tad viņi paši neizmanto šo iespēju, bet piedāvā to citiem? Tādēļ, ka viņi nopelnīs no Jūsu tūkstoša 100 eiro, bet Jūs savus 1000 pazaudēsiet.

        • Linards Kopmanis says:

          Es pats personīgi piedalījos 3 jauno valstu atvēršanā (Kolumbija, Saūda Arābija un Malaizija). Maija beigās ieliku aptuveni 5000€ un jūnija beigās saņēmis atpakaļ uz savu bankas konta 7500€ + gandrīz tikpat €, kurus varu tērēt Cashback partnerkompānijās. Man nav nekāda iemesla ar putām uz lūpām kādam kaut ko pierādīt, bet ja nu kādam no ir vēlme piebraukt, varu atvērt internetbanku un parādīt. Man no tā nekāda labuma nav, bet man arī nav ko slēpt. Par to, kādēļ paši esošie marketeri nepiedalās jaunajās valstīs? Piedalās. Un kā vēl 🙂 kā jau teicu- man nekas nav jāpierāda, bet slēpt man arī nav ko 😉

          • Ļoti labi, Linard!

            Es labprāt redzētu tavu internetbankas ierakstu par šo ievērojamo peļņu no Lyconet.

          • Linards Kopmanis says:

            Rolands Gorškovs, nav problēmu. Linards Kopmanis ir mans īstais vārds. Uzraksti facebook un varam sarunāt, kad vari piebraukt, ja tas Tev ir nepieciešams 😉

      • faff says:

        Balanss, es ļoti ceru, ka neesi vēl tur neko “ieguldījis”. Kā jau Rolands rakstīja – ja jau visiem tur tik labi klātos, tad kāpēc paši negulda? Tāpēc, ka Balansa programmas izmaksas strādā tikai tad, ja citi tanīs ieliek naudu.

        Lyconet mārketeriem jau tur ir sapirktas vienības un lai tās izmaksātos ir vajadzīgs, lai citi ieliek savu naudu un viņu tās “bumbiņas” (unit vienības vai kā tur viņas sauca) izspiež ārā un par to viņi saņem komisiju. Jo vairāk vienības sakritīs virs viņu vienībām, jo ātrāk izmaksāsies piķis.

        Par mākoņiem arī solīja 350 – 500 EUR mēnesī. Kaut kā neesmu dzirdējis, ka šāda peļņa būtu kādam arī bijusi. Katrā gadījumā ne jau kaut kādam random investoram, kuram Jurijs vai kāds cits ir pierunājis pilnas ausis.

        Lyconet nav nedz labāks nedz sliktāks par jebkuru citu standarta MLM – Multi Level Marketing kompāniju. Tur nav ko apvainoties vai riebumā savilkt seju. Tas ir lojalitātes programmas uzņēmums, kas izvēlējies MLM kā savu pārdošanas un reklāmas kanālu.

        Kā jebkurā uzņēmumā, ja gribi daudz pelnīt, tad ir jāiet pāri līķiem un smagi jāstrādā. Cik ētiski vai pareizi tas ir – tas katram personīgi ir jāizvērtē. Mani un Rolandu pavilka pati ideja – ka produkts ir foršs un visiem vajadzīgs, bet realitātē to karti izmanto tikai paši mārketeri un varbūt vēl kāds retais.

        Man ir trīs unit vienības un divarpus gadu laikā tur nekas daudz nav izkustējies 🙂

  • Susurs says:

    Pižonu klubiņš.
    Valdība sūdīga – piramīda no mūsu nodokļiem.
    Uzņēmumu īpašnieki zagļi – piramīda.
    Bankas – piramīda
    u.t.t.
    Cashback World – piramīda, smiekli nāk par bāleliņu stulbumu…
    Strādāt vajag pie savas piramīdas…

  • faff says:

    P.S. Ja tā labi paskatās no malas, tad visa tā vienību pirkšana un attiecīgi arī komisijas, riktīgi izskatās pēc tipiskas Ponzi shēmas – https://g.co/kgs/tmg32f

    Un tie, kuri šobrīd ir Lyconet aktīvie mārketeri, apmeklē seminārus un lasa šos komentārus ar mirdzošām acīm un aizmiglotu prātu, es iesaku uz to visu ļoti kritiski no malas paskatīties.

    Oriflame, Amway, Avon un citas “piramīdas” piedāvā taustāmu, noderīgu produktu, kuru ticiet vai nē, bet cilvēki patiešām pērk un ikdienā izmanto. Attiecīgi no katra pirkuma tiek viedota komisiju sistēma un izmaksas. Un tieši tāpēc tās salīdzinoši ar Lyconet ir tik mazas, ko nereti Vanags savās prezentācijās uzsver, jo komisijas ir iespējams veidot no reālistiska apgrozījuma nevis tikai jaunu mārketeru piesaistes.

    Lyoness gadījumā kartes ir daudziem, bet izmanto retais. Attiecīgi komisiju izmaksas nāk principā ekskluzīvi no piesaistīto cilvēku iemaksām. Attiecīgi iepriekšējie investoru komisijas tiek veidotas no jauno investoru iemaksām, kas pašos pamatos ir jau iepriekš pieminētā Ponzi shēma.

    Un nevajag te vilkt paralēles ar standarta darba vietu, kur priekšnieks ir augšā, tad nāk vidējā līmeņa vadība, utt. Strādājot algotu darbu, tev nav katru mēnesi nekas jāiemaksā vai jāpērk konkrēts produkts. Tikpat labi piramīdas shēma ir arī skola ar direktoru augšgalā un skolotājiem pa vidu utt.

    Jā, iemaksāto naudu var atgūt atpakaļ iepērkoties pie sadarbības partneriem, bet kā jau iepriekš rakstīju, tur vajag diezgan mērķtiecīgi iepirkties. Es ar saviem ieliktajiem 500 EUR tur knapi kaut ko esmu atguvis.

    A ko darīt tiem, kuri tur ir ielikuši 5 000, 10 000 un vairāk euro? Cik tiem ir jāiztērē, lai dabūtu piķi atpakaļ?!

    Un kā ir ar tiem mākoņiem? Ir kādam Lyoness atmaksājis sākotnējo investīciju? Pajautājiet vadībai, jo Vanags, Šliters, Jurijs un pārējie līderi visiem solīja, ka Lyoness šo “cloud” naudiņu iesaldē projekta (Itālija, Austrija, utt.) attīstīšanai un kad mākonis veras vaļā, tad ieliktā nauda tiek investoram atskaitīta atpakaļ, taču tavas unit vienības paliek un tu turpini bezgalīgi ilgi pelnīt no mākoņa.

    Es sen neesmu ne arvienu komunicējis no līderiem, bet galvu lieku ķīlā, ka neviens no mākoņu pircējiem (tie kas ir atvērušies) nav saņēmis savus EUR 1 500 (par katru mākoni) atpakaļ.

    Vērtīgākais ko no šī visa paņemt, ir semināros gūtā tiešās pārdošanas pieredze, kas Vanagam un Uldim tik tiešām ir daudz un vērtīga. Tas gan bija to vērts – pārlauzt sevi, noticēt produktam, runāt ar pazīstamiem, maz pazīstamiem un nepazīstamiem cilvēkiem, psiholoģiskās taktikas utt.

    Pati atlaižu karte strādā tīri labi, bet tas atlaižu procents ir tik niecīgs, ka nav vērts iespringt. Ja neesi uz mutes kritis, tad principā jebkurš veikals tev iedos 5-10% atlaidi un nebūs jāčakarējas. Booking.com izceļas visvairāk, jo pirkums parasti ir liels, attiecīgi CashBack nosedz pāris aliņus viesnīcas bārā 😉

  • ponzi_lyoness_lyconet_cashbackworld says:

    lyoness – cashbackworld – kartejais ponzi fufelis. tikai cita iepakojuma.

    man pasam tika iegadati tie makoni (Cloud) pirms 3 gadiem. vai tagad es dabuju atpakal investeto naudu, ka tika solits? protams, ka ne. dabuju kaut kadas kapeikas – 16 % no ieguldita. plus visas tas bumbas stav uz vietas! pietiek!

    vel jau vini nomainija nosaukumu uz cashbackworld. pec paris gadiem, pie jauniem tiesas darbiem, bus cits nosaukums.

    p.s. vel dazi no tiem saucamiem lideriem ir ari onecoin/onelife ponzi shemas izbujusie reklametaji. izkrapa naudas un viss.

  • piiters says:

    Kā iet ar Malaiziju? visi jau dubultojuši iemaksas?

  • Balanss says:

    Diemžēļ esmu iegrābies ( ieguldījies šajā)…

    Gribēju papildināt par to “jauno valstu balanca programmu”. Shēma ir tipiskā:

    tiek sacelts hype par to, ka viss būs, viss noteikās un lielākā kļūda būs to palaist garām. Visu sola 30 dienās izmaksāt un risks ir precīzi 0. Uz ko arī pavilkos…

    Bet realitātē, solījumi neteik pildīti… jau pagājušas gandrīz 90 dienas, izmaksāts ir ~20% un pārējais kaut kad… bez konkrēta termiņa….

    Ir aitas, būs cirpēji… Kā izkārtne ir tā cashback karte, kas laikam darbojos un ja kāds grib tos 1-2% ietaupīt, tad to var darīt. Bet tā ir fasēde aiz kuras slēpjas “mākoņi” un “balansa programmas” kas nav nekas vairāk kā naudas izkrāpšnas shēmas. ( varbūt kādam arī kaut kas tur iznāk arā vai vismaz atgriež ieguldīto, bet domāju tas ir ļoti maz % pārēji atmet tam ar roku un ir kauns atzīt, ka ir tādi “muļķi” ka ir tur ieguldījšies un pārsāj cīnīties par to un atmetas. Manuprāt, šī atsevišķi ir liela problēma, ka cilvēki, ( es tai skaitā) kautrējas par to, ka vienkārši sakot ir apjāti… un pārstāj cīnities par savu naudu. Un tas viņiem ļauj jau pāris mēnešiem piedāvāt to pašu shēmu jaunām “aitām”…

    Kad tiek solīts: ātri, bez riska un 300% peļņa vienīgais pareizais lēmums ir – bēgt prom cik vien ātri iespējams!

    • Ja tas skan pārāk labi, tā visticamāk ir krāpšana vai maldināšana 🙂 Uz šo vajag paļauties, jo no savas pieredzes varu teikt, ka tādus ciparus var sasniegt tikai ar smagu un mērķtiecīgu darbu (ne MLM nozarē).

  • Džeims says:

    Uzmanīgi iepazinos ar visu. Neņemos spriest, cik var ticēt informācijai nezināmas izcelsmes interneta resursos, kas tika pieminēti šeit komentāros.
    Atļaušos pieminēt vēl vienu, kas ir pasaulē atzīts resurss, kur tiek publicēti dažādu MLM kompāniju reitingi.
    Lyconet jau kādus mēnesi stabili ieņem Momentum Ranks saraksta pirmo vietu.
    Tas nenozīmē, ka tā pirmā vieta būs mūžīga, bet pagaidām ir. Amway ir sestajā vietā.
    https://www.businessforhome.org/

  • vlads brekets says:

    Taisni jābrīnās, ka tajos semināros vēl kāds nav atnācis ar stroķi, lai pateiktu paldies vadītājiem…karma is bitch

Leave a Reply to Janis Vanags Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

UZZINI KĀ NOPELNĪT 100€ JAU ŠOVAKAR!

facebook grupa

Nopelni 150€ vienā vakarā!

totalizatoru bonusu sistēma