Mario Oreggia ar Lyoness – Lyconet pelna vismaz 550 000 eiro mēnesī

0
813

Lyconet ir Lyoness tīkla mārketinga organizācija. Lyconet Nr. 1 mārketeris Mario Oreggia 2017. gada novembrī ir sasniedzis apbrīnojamus rezultātus un viņa ikmēneša ienākumi ir aptuveni 550 000 eiro mēnesī.

Mario ir dzimis Itālijā un, pirms iesaistīšanās Lyoness tīkla mārketinga biznesā, viņš strādāja par oficiantu restorānā kopā ar savu māti, tēvu un 2 brāļiem.

24 gadu vecumā Mario sāka meklēt veidus kā nopelnīt vairāk. Sākumā viņa vecāki neatbalstīja šo vēlēšanos un gribēja lai viņš turpina strādāt ģimenes biznesā, taču ar laiku vecāki kļuva saprotošāki un atbalstīja Mario lēmumu, kaut gan nesaprata ar ko īsti viņš grasās nodarboties (tīkla mārketingu).

Jau kopš bērnības dienām Mario ir bijis uz uzņēmējdarbību tendēts un vēlējās izveidot savu biznesu. Kad viņš uzzināja par Lyoness biznesa iespēju viņš ļoti smagi strādāja pie savas komandas izveides. Pirmajā gadā viņš nopelnīja 150 eiro, bet ar milzīgu mērķtiecību, šobrīd viņš ir Nr. 1 Lyconet mārketieris pasaulē.

Mario ir palīdzējis izveidot veiksmīgas tīkla mārketinga karjeras vairāk kā 5 000 cilvēkiem un viņa paša apvienībā šobrīd ir vairāk kā 1 500 000 lyoness lojalitātes karšu lietotāji. To visu viņš ir paveicis tikai 7 gadu laikā!

Mario ieteikums visiem kas vēlās iesaistīties tīkla mārketingā:

“Uztveriet tīkla mārketingu kā īstu biznesu, atrodiet sevī motivāciju, dariet tik daudz cik vien iespējams un nekad nepadodieties.”

Par Lyoness

Lyoness Group ir sadalīta trīs biznesos un divos zīmolos. Lyoness zīmols atbild par iepirkšanās apvienību un klientu lojalitātes programmu. Lyoness lojalitātes programmas mērķauditorija ir patērētāji kas vēlās ietaupīt naudu savos ikdienas pirkumos un uzņēmumi kas vēlās izmantot starptautisku, daudzās nozarēs esošu lojalitātes sistēmu.

Lyconet zīmols sevī ietver visas tīkla mārketinga aktivitātes kas tiek veiktas lai palielinātu Lyoness iepirkšanās apvienības popularitāti un piesaistītu pēc iespējas vairāk Cashback kartes lietotājus un sadarbības partnerus – uzņēmumus pie kuriem šo karti var izmantot. Lyconet mērķauditorija ir pašnodarbinātas personas un uzņēmumi.

Lyoness lojalitātes programma šobrīd ir pieejama 46 valstīs visos kontinetos. Vairāk kā 8 miljoni lietotāju ietaupa uz saviem ikdienas pirkumiem, iepērkoties pie 80 000 lojalitātes partneriem visā pasaulē.

Piesakies savai bezmaksas CashBack kartei

ATBILDĒT

Please enter your comment!
Please enter your name here