Kādēļ lidmašīnas retāk gāžas tehnisku iemeslu dēļ nekā citu iemeslu dēļ? Tajās ir tik daudz kustīgu detaļu un katra no tām var salūzt. Bet kāpēc tas nenotiek? Viens galvenais iemesls – regulāras pārbaudes.

Pirms piloti nospiež pogu lai paceltos, viņi vienmēr pārbauda garu sarakstu ar lietām kas varētu noiet greizi un vai viss strādā kā nākas.

Uzņēmējiem, kuri vēlas iegūt labas SEO pozīcijas meklētājtīklos kā Google vai Yahoo no šī piemēra var mācīties. Katram mājaslapas īpašniekam kam ir svarīgas SEO pozīcijas vajadzētu visam būt sakārtotam tā, lai nākošais blogā ievietotais raksts atbilstu visiem SEO standartiem. Ne vienmēr Jūs iekļūsiet topā, bet tas paaugstinās Jūsu izredzes iegūt labas pozīcijas.

Tāpēc, pirms nākošā raksta publicēšanas internetā, pārbaudiet vai tas atbilst šiem 9 laba Seo punktiem:

1Izvēlieties labu atslēgasvārdu uz kuru fokusēties.

Pirmais solis ir vienkāršs – Jums ir jāizvēlās atslēgas vārds vai frāze, pēc kuras Jūsu rakstu Jūs gribētu lai cilvēki atrod meklētājprogrammās. Ja Jūs grasāties rakstīt par labākajiem SEO pakalpojumiem Latvijā, Jums vajadzētu noskaidrot cik daudzi cilvēki interesējaās tieši par šo atslēgas vārdu.

Vieglākais veids kā to izdarīt ir ar Google Keyword Planner rīka palīdzību. Tas ir bezmaksas rīks, kas parādīs aptuveno meklējumu skaitu kādam atslēkas vārdam. (šīs rīks ir bezmaksas, bet Jums būs nepieciešams izveidot savu AdWords kontu lai iegūtu piekļuvi)

Piemēram, atslēgas frāze „SEO optimizācija” tiek meklēta vairāk kā 1000 reizes mēnesī – visvairāk no visiem ar SEO saistītajiem atslēgas vārdiem. Varbūt Jūs neesat gatavs rakstīt par šo tēmu, tādēļ ir vērts papētīt ko dara Jūsu konkurenti.

2Izpētiet konkurentus.

Kad Jūs esat izvēlējušies atslēgas vārdu ar kuru Jūs gribētu iekļūt Google TOP 10, Jums vajag mazliet paspiegot!

Atveriet Inkognito jeb „privāto” logu savā pārlūkā un dodaties uz Google.com (Izmantojiet privāto logu lai Jūsu pagātnes meklēšanas rezultāti neietekmētu patiesus rezutātus).

Apskatiet Google meklēšanas rezultātu pirmās lapas saturu, izņemot reklāmas. Pirmie 10 rezultāti ir Jūsu konkurence! Varbūt viņi kaut ko ir palaiduši garām? Varbūt Jūs varat labāk?

3Izveidojiet labāko saturu.

Kad Jūs zināt ko dara un kā izskatās Jūsu konkurentu raksti ir laiks izveidot saturu, kas satrieks konkurentus. Iespējams tas ir visgrūtākais uzdevums visā SEO industrijā, bet tas ir arī vissvarīgākais. Rakstam ir jābūt lieliskam!

Nav nozīmes vai Jūs veidojat bloga ierakstu, interneta veikala lapu vai piezemēšanās lapu. Tai ir jābūt labākai nekā tā ir Jūsu konkurentiem, vai arī neviens par to nekad neuzzinās.

4Ielieciet atslēgas vārdu raksta nosaukumā.

Šim punktam vajadzētu būt skaidram ikvienam. Jūsu lapas virsrakstam obligāti ir jāsatur atslegasvārdu vai frāzi.

Papildus tam, virsrakstam ir jābūt pietiekami interesantam lai cilvēki tiešām gribētu uz tā uzspiest un izlasīt tā saturu. Labs piemērs Latvijā, kas izmanto lieliskus virsrakstus ir fenikssfun.com izklaides portāls. Piemēram, raksts par jaungada uzkodām. No tik vienkāršas tēmas viņi ir izveidojuši šādu virsrakstu: ” 10 garšīgas un viegli pagatavojamas uzkodas, kuras pasniegt Jaungada ballītē”. Šis virsraksts noteikti liks daudziem cilvēkiem uz tā uzspiest, jo tas ir saprotams visiem, kā arī skaidri ir pateikt kas būs atrodams rakstā.

5Ielieciet atslēgasvārdu virsrakstos.

Jūs varat organizēt savas lapas ar lielu virsrakstu lapas augšpusē, kam seko vairāki mazie virsraksti (kā virsraksti šajā rakstā).

Šāda rakstu organizācija ir noderīga ne tikai cilvēkiem, kuri to lasa, bet tā arī parāda Google par ko tieši ir šis raksts. Tādēļ obligāti ir jāizmanto atslēgas vārds/frāze arī kādā no apakšvirsrakstiem

6Ielieciet atslēgas vārdu attēla nosaukumā un alt-tag vietā.

Ja Jūsu bloga ieraksts satur attēlus, Jūs varat izmantot šos attēlus lai vēlreiz norādītu Google mekletājprogrammai par ko ir runa Jūsu rakstā. Ir divi veidi kā to izdarīt:

  1. Attēla nosaukums
  2. Attēla alt-tags

Lai izmainītu attēla nosaukumu  mājaslapā, izmainiet to jau savā datorā, pirms augšupielādējiet to mājaslapā. Ja faila orģinālais nosaukums ir ” dsc13332.jpg”, Jūs to varat pārsaukt par „SEO-optimizacija.jpg”.

„Alt tags” ir teksts ko Jūs norādāt kā attēla aprakstu kad augšupielādējiet to savā mājaslapā. Vienkāršāk paskaidrojot tas ir teksts ko interneta pārūks parādīs ja attēlu jebkādaiemesla dēļ nevarēs ielādēt.

7Izmantojiet atslēgas vārdu raksta saitē.

Vēl viens veids kā uzlabot SEO atribūtus savam rakstam ir ievietot raksta atslēgasvārdus raksta saitē jeb URL. Vārdiem kas seko aiz Jūsu domēna nosaukuma. Par piemēru var paņemt sekojošas saites:

www.epelna.lv/555699887ssw

www.epelna.lv/SEO-optimizācija

Kura saite, Jūsuprāt, labāk patiks Google? Drošvien ka divreiz nedomājot atbildējāt ka otrā. Lai arī saites nosaukums nav pats svarīgākais, tas atkal dos signālu Google par ko ir Jūsu raksts.

8Ievietojiet iekšējās saites.

Ja Jūs pats nerunājat par savut vislabāko saturu, kādēļ kādam vajadzētu to darīt? Šī iemesla dēļ ir svarīgi ka Jūs atsaucaties uz saviem labākajiem rakstiem atkal un atkal.

Jā, tas nozīmē, ka Jums vajadzētu atgriezties savos jau publicētajos rakstos un ievietot tajos saites uz Jūsu labākajiem rakstiem.

9Pats vērtīgākais SEO padoms: Jums ir nepieciešamais saites no citiem resursiem

Un tagad pats svarīgākais lai Jūs sasniegtu augstas pozīcijas Google un citās meklētājprogrammās – saites kas norāda uz Jūsu mājaslapu no ārējiem resursiem.

Google ļoti lielu uzsvaru liek uz ārējām saitēm, nosakot Jūsu raksta patieso vērtību. Un tas taču ir loģiski, vai ne? Jūs varat runāt par sevi un saviem labajiem darbiem visu dienu, bet neviens Jums neticēs. Bet kad citi sāks par Jums runāt, tad arī Google to pamanīs.

Lieliska satura radīšana var Jums sagādāt dažas saites no citiem resursiem, bet parasti ir nepieciešams pie šī procesa piestrādāt un „veidot linkus”. Tas nozīmē ka Jums būs jāvēršas pie citu mājaslapu īpašniekiem un jānopērk no viņiem vai jāvienojās par citiem nosacījumiem kā iegūt ārējo saiti no viņu resursa. Ļoti noderīgs resurss par linku veidošanu ir Backlinko.com.

Visi iepriekš minētie punkti ir tikai neliela daļa no SEO zinātnes. Bet ievērojot šos punktus Jūs būsiet par galvas tiesu pārāki par Jūsu konkurentiem un tādā veidā iegūsiet ievērojamu apmeklētāju skaitu pateicoties SEO.

ATBILDĒT

Please enter your comment!
Please enter your name here