Kas ir Etsy?

Etsy ir pasaulē lielākā tiešsaistes tirdzniecības platforma pašdarinātām un unikālām lietām. Līdzīgi kā visiem zināmajā eBay, Etsy katram lietotājam ir iespēja atvērt savu interneta veikalu un izvietot tajā savus, pašdarinātos produktus.

Atvērt Etsy kontu bez maksas

Daudzas pašnodarbinātas personas un mazie Latvijas uzņēmumi izmanto Etsy kā vienu no savu produktu pārdošanas kanāliem. Ar Etsy tirdzniecības platformas palīdzību Latvijā ražotos produktus ir iespējams piedāvāt pircējiem visā pasaulē, kas ļauj pārdot daudz vairāk un attīstīt Jūsu biznesu straujāk.

Bet lai Jūsu pārdotais produkts tiktu pamanīts, nepietiks tikai ar produktu izvietošanu. Daudzi šīs platformas lietotāji izvietojot savu produktus cer kad cilvēki sāks masveidā pirkt un viņi pēkšņi kļūs bagāti. Nē, Jums būs jāiegulda laiks un pūles, lai padarītu Jūsu produktu redzamu un pievērstu tam uzmanību.

Šajā rakstā atradīsiet 4 noderīgus padomus, kā uzsākt pārdošanu ar Etsy tirdzniecības platformu un sākt pelnīt naudu internetā:

Pārziniet savu tirgus nišu

Pirms uzsākat pārdošanu Etsy, ir svarīgi saprast Jūsu mērķauditoriju – cilvēkus, kuri visticamāk pirks Jūsu produktus.

Kādas ir šo cilvēku vēlēšanās un problēmas, kuras ir iespējams atrisināt ar Jūsu produkta palīdzību?

Kad būsiet sapratis kas ir Jūsu mērķauditorija, tad varēsiet pielāgot savas mārketinga aktivitātes atbilstoši šiem cilvēkiem. Apsveriet viņu vecumu, atrašanās vietu, intereses, vietas kur viņus var sasniegt internetā. Ir svarīgi reklamēt produktu, cilvēkiem, kuri ir gatavi to pirkt.

Ja Jūs pārdodat, piemēram, bērnu rotaļlietas, tad vajadzētu būt skaidram, ka Jūsu auditorija internetā būs ne paši bērni, bet viņu vecāki, īpaši bērnu mātes. Jūs šo auditoriju varat sasniegt salīdzinoši vienkārši, piemēram, izveidojot reklāmu Facebook, kura ir tēmēta uz 20-35 gadus vecām sievietēm. Pastāv liela iespēja, ka sievietes šajā vecumā ir mazu bērnu mātes, vai, pavisam noteikti, pazīst kādu kas tāda ir.

Atvērt Etsy kontu bez maksas

Produktu fotogrāfijas un apraksti

Etsy platformā ir atrodami miljoniem dažādu produktu. Ja pat Jūsu produkts būs unikāls, tam būs daudzi līdzīgi. Kā Jums liekas, kas būs tas, kas liks apmeklētājiem uzklikšķināt un apskatīt tiešu Jūsu produktu? Protams, ka tā būs profesionālā un pievilcīga bilde. Jūsu produktu attēliem ir jābūt vislabākajiem, ja gribat pārdot vairāk!

Ja Jūsu attēli būs pietiekami labi un apmeklētājs uz tā uzspiedīs, tad nākošā lieta kam tiks pievērsta uzmanība būs produkta apraksts.

Aprakstam ir jābūt informatīvam, detalizētam un saprotamam. Vārdiem ko Jūs izmantosiet ir ne tikai precīzi jāapraksta Jūsu produktu (izmērus, krāsu, detaļas u.c.), bet arī jāpārliecina apmeklētāju to nopirkt. To var panākt aprakstot, piemēram, tā unikalitāti, nederīgumu un skaistumu.

Ja Jums būs vislabākie attēli , Jūs noteikti piesaistīsiet Etsy apmeklētāju uzmanību un pārdomāts produktu apraksts palīdzēs pārdot vairāk!

Atvērt Etsy kontu bez maksas

Perspektīva

Paskatīšanās no citas perspektīvas ir ļoti noderīga ja vēlaties pārdot vairāk Etsy platformā.

Jums vajadzētu palūgt, piemēram, saviem draugiem lai viņi apskatās Jūsu pārdošanā izvietotos produktus un izsaka domas par tiem. Šādā veidā, aptaujājot vairākus draugus, Jūs varēsiet labāk izprast pircēju vēlmes un saprast ko Jums vajag uzlabot vai pamainīt.

Paskatieties uz savu Etsy veikalu no pircēju skatu punkta. Vēlreiz atgriezieties pie savas noteiktās mērķauditorijas un padomājiet kas šiem cilvēkiem varētu patikt un kas nepatikt Jūsu veikalā. Vai katrai detaļai kas ir izvietota Jūsu veikalā ir reāls pielietojums? Apdomājiet visu līdz pēdējam sīkumam. Kāpēc šeit ir zilā krāsa? Kādēļ šī bilde ir tik koša? Vai šis teikums ir gramatiski pareizi uzrakstīts?

Nepārtraukta Jūsu veikala uzlabošana un dažādu variantu testēšana ir lielisks veids kā palielināt Jūsu veikala pārdoto produktu skaitu. Vai Jums pašam patīk Jūsu veikals? Ja Jūs apmeklētu šādu interneta veikalu vai tas Jūs uzrunātu un pamudinātu veikt pirkumu? Pamainiet perspektīvas un Jūs redzēsiet cik daudz jaunas idejas Jums radīsies!

Reklāma sociālajos tīklos un sava bloga izveide

Sociālie tīkli mūsdienās ir lielisks veids kā piesaistīt potenciālo pircēju uzmanību un iegūt daudz jaunus apmeklētājus Jūsu Etsy veikalam. Sociālo tīklu mārketinga neizmantošana un ignorēšana ir milzīga kļūda, tāpēc, ja Jūs vēl to nedariet, tad ir pēdējais laiks sākt.

Sociālajos tīklos vajadzētu ievērot 20-80 principu, kad 80% no Jūsu satura ir lietotājiem noderīga informācija, bet 20% ir reklāmas, kas ved uz Jūsu veikalu. Ja katrs ieraksts ko veiksiet būs reklāma cilvēki sāks ignorēt Jūsu rakstus, jo sāks uztvert to par spamu. Jūsu sociālo tīklu profiliem būtu jāsniedz pievienotā vērtība lietotājiem, vai nu tā ir interesanta informācija par kādu tēmu, vai iedvesmojošas bildes vai video materiāli.

Ideālā variantā Jums vajadzētu arī izveidot savu blogu, kurā Jūs izvietotu noderīgu saturu par Jūsu produktam atbilstošo tēmu. Blogā izvietojiet aicinājumus apmeklēt Jūsu Etsy veikalu. Publicējot noderīgu saturu Jūs iegūsiet labas pozīcijas meklētājprogrammās Google un Bing un tādējādi vairāk cilvēki uzzinās par Jūsu veikalu. Savā blogā Jūs arī varēsiet izvietot atbilstošas partnermārketinga reklāmas, tādējādi izveidojot papildus ienākumu avotu internetā. Divi zaķi ar vienu šāvienu!

Atvērt Etsy kontu bez maksas

2 KOMENTĀRI

  1. Sakiet, lūdzu, vai vienkārši fiziska persona var ievietot preci tirgošanai, vai ir obligāti jābūt reģistrētam, kā pašnodarbinātai personai? Vai nebūs problēmas ar nodokļiem?

ATBILDĒT

Please enter your comment!
Please enter your name here