Partnermārketings jeb angliski Affiliate marketing ir viens no ātrākajiem, vieglākajiem un finansiāli izdevīgākajiem veidiem kā sākt pelnīt naudu internetā. Taču partnermārketings nebeidzas ar pieteikšanos pie kādas partnermārketinga kompānijas un savas unikālās saites publicēšanas. Arī šeit, kā jebkurā citā interneta biznesā, Jums būs nepieciešams plānot un veikt pētījumu lai veiksmīgi uzsāktu un vadītu savu biznesu.

Kas ir partnermārketings?

Par to kas ir partnermārketings jau esmu rakstījis šajā lapā:

Kas ir Partnermārketings jeb affilate mārketings

Īsumā varu vēlreiz atgādināt par to arī šeit. Tātād, parnermārketings sevī ietver citu kompāniju sniegto pakalpojumu un produktu reklamēšanu, par kuru, pārdošanas gadījumā, tiek saņemta komisjas maksa.

Kādi ir partnermārketinga plusi un mīnusi?

Ja Jūs vēlaties nodarboties ar partnermārketingu un strādāt no mājām, tad varēsiet izbaudīt šādus plusus:

Gandrīz nekādu ieguldījumu biznesa uzsākšanai: Lai gan daudzas no parnermārketinga produktu reklamēšanas metodēm prasa materiālus ieguldījumus, ir pieejamas arī daudzas taktikas kā bez maksas reklamēties interneta vidē. Reģistrācija pie kompānijām kas piedāvā reklamēt viņu produktus parasti ir pilnīgi bez maksas. Jums pat nav nepieciešama sava mājaslapa, jo varat reklamēties sociālajos tīklos, forumos u.c. bezmaksas kanālos.

Jums nav jārada produkts, jāuztur noliktava, jāpiegādā preces vai pakalpojumi: Jūs vienkārši novirzat cilvēkus uz partnera mājaslapu, kur arī notiek visa tālākā apstrāde. Jūsu vienīgais uzdevums ir likt potenciālajiem pircējiem uzspiest uz Jūsu unikālās partnera saites!

Ātra biznesa uzsākšana: Vairums partnerkomāniju apstiprinās Jūsu pieteikumu uzreiz, kas nozīmē, ka varēsiet sākt reklamēt viņu produktus jau dažu minūšu laikā.

Tas var kļūt par pasīvo ienākumu avotu: Atkarībā no tā, kā Jūs reklamējat partneru produktus vai pakalpojumus, ir iespējams izveidot tādu piedāvājumu kas Jums pelnīs naudu pat tad kad Jūs gulēsiet. Viens no šādiem piemēriem ir mājaslapas izveide, kurai ir spēcigas pozīcijas Google meklētājā (SEO).

Protams, neviens bizness nav ideāls, tāpēc apskatīsim arī partnermārketinga mīnusus:

Atkarībā no Jūsu tīkla lieluma, izmantotajiem reklāmas kanāliem un Jūsu personīgās autoritātes, veiksmīga partnermārketinga biznesa izveide var aizņemt daudz laika.

Jums ir nepieciešams saprast mārketingu un atrast veidus kā piedāvāt reklamētos produktus vai pakalpojumus pareizajiem cilvēkiem, kas vēlēsies un varēs atļauties tos iegādāties.

Dažas partnermārketinga kompānijas apstiprinās Jūsu pieteikumu tikai tad ja atbildīsiet konkrētiem kritērijiem. Piemēram, bloga apmeklējumu skaitam, sociālo tīklu sekotāju skaitam u.c.

Daudzas parnetmārketinga kompānijas izmaksās Jums naudu tikai pēc noteiktas summas sasniegšanas. Šī summa ir atšķirīga pie dažādām kompānijām, bet parasti tie ir kā minimums 50 eiro.

Dažām partnermārketinga kompānijām ir strikti noteikumi pēc kuriem jāvadās reklamējot viņu produktus. Piemēram, daudzas kompānijas neatļauj izmantot konkrētus atslēgas vārdus izmantojot “maksa par klikšķi” (PPC) reklamas.

Kā partnermārketingā tiek samaksāts par paveikto?

Ir dažādi veidi kā partnermārketinga darboņiem tiek maksāts, ierastākie ir šādi:

Maksa par pirkumu: Jūs nopelnāt partnera komisiju ja kāds caur Jūsu partnera saiti iegādājās produktu vai pakalpojumu ko Jūs ieteicāt. Summa ko Jūs saņemsiet var būt gan procenti no pirkuma summas, gan konkrēta summa.

Maksa par reģistrāciju: Jūs nopelnāt partnera komisiju ja kāds caur Jūsu partnera saiti apmeklē partnera mājaslapu un veic tajā reģistrāciju vai atstāj savu kontaktinformāciju. Samaksa parasti ir iepriekš noteikta par katru reģistrāciju.

Maksa par klikšķi: Šis samaksas veids ir retāk sastopams partnermārketinga programmās. Taču to izmanto ļoti populārās kontektuālo un vizuālo reklāmu programmas kā Google AdSense. Ja samaskas modelis ir PPC, tad Jūs saņemsiet nelielu maksājumu par katru veikto klikšķi, ko cilvēki veiks uz Jūsu mājaslapā ievietoto reklāmu.

Maksa par skatījumiem: Šāds sadarbības modelis praktiski neeksistē partnermārketingā. Šajā reklāmas modelī Jums tiek samaksāts tad, ja Jūsu resursā izvietotās reklāmas tiek apskatītas. Parasti samaksa tiek noteikta par 1000 skatījumiem, piemēram, 5 eiro par 1000 skatījumiem.

Lielākās partnerkompānijas, piemēram, Amazon parasti maksā ar pārskaitījumu uz bankas kontu. Mazākas partnerkompānijas pārskaitījumus veic uz PayPal kontu vai Skrill kontu.

Kad Jums tiks samaksāts ir atkarīgs no partnermārketinga tīkla vai programmas ar kuru Jūs sadarbojaties. Lielākā daļa maksā reizi mēnesī, ja Jūs esat sasniedzis minimālo izmaksas slieksni. Ja nebūsiet sasniedzis minimālo izmaksas slieksni, tad šī summa tiks pārnesta uz nākamo mēnesi un turpinās krāties līdz tiks sasniegts izmaksas minimums.

Kā uzsākt savu partnermārketinga biznesu?

  1. Izvēlieties kvalitatīvu pakalpojumu vai produktu ko Jūs vēlaties reklamēt. Izvēlieties tādus produktus vai pakalpojumus, kurus Jūs pats lietojat vai vēlētos lietot. Nereklamējiet kaut ko tikai dēļ lielākas komisijas maksas, bet ja tomēr to dariet, tad kļūstiet par šīs jomas ekspertu.

  2. Kļūstiet par ekspertu jomā, kuras produktus Jūs reklamējat. Lai cilvēki uzklausītu Jūsu rekomendācijas un pirktu produktus kurus reklamējat, viņiem ir jānotic ka Jūs esat tiešām zinošs un ka Jums var uzticēties. Savu autoritāti Jūs varat veidot dažādos tiešsaistes reklāmas kanālos: blogā, mājaslapā, sociālajos tīklos, forumos.

  3. Izveidojiet mārketinga plānu. Partnermārketings ir bizness un ikviens bizness ir jāplāno un jāreklamē lai tas pelnītu naudu ilgtermiņā.

Kādi ir populārākie partnermārketinga tīkli?

Ir ļoti daudzi partnermārketinga tīkli, daži no tiem ir uz konkrētām nišām orientēti, bet ir arī tādi, kuros ir atrodamas partneru programmas no dažādām nišām:

  1. Uzņēmumu mājaslapas: Ja Jūs vēlaties reklamēt kādu konkrētu produktu vai pakalpojumu, apmeklējiet šī ražotāja mājaslapu un meklējiet saites kurās ir atslēgas vārdi “affiliate” vai “partner with us”.

  2. Amazon Associates – Jūs varat reklamēt visus produktus no Amazon veikala.

  3. ClickBank – Daudz digitālo produktu. Vispirms izmēģiniet produktu pats pirms iesakat to citiem..

  4. Conversant (formally Commission Junction) – Daudzas starptautiskas kompānijas izmanto šo partnermārketinga tīklu lai menedžētu savas partnerprogrammas.

  5. eBay Partner Network – Reklamējiet Ebay produktus.

  6. LinkShare – Daudz labu partnermārketinga produktu un pakalpojumu.

  7. Shareasale – Daudz labu partnermārketinga produktu un pakalpojumu.

Kā panākt lai cilvēki pērk Jūsu reklamētos produktus vai pakalpojumus?

Lai gan Jums nav obligāti vajadzīga mājaslapa vai blogs lai pelnītu naudu ar partnermārketingu, vairums cilvēku kas šajā nozarē pelna lielu naudu dara to tieši ar īpašām nišas mājaslapām vai blogiem. Piemēram, ja Jums ir interese par ēdienu gatavošanu, Jūs varat izveidot savu blogu par šo tēmu un reklamēt tajā dažādas recepšu grāmatas, virtuves piederumus, traukus vai ēdamlietas.

Šeit būs daži kanāli caur kuriem Jūs varat reklamēt savus partnermārketinga produktus vai pakalpojumus:

Blogs vai mājaslapa

E-pasta mārketings

Sociālie tīkli

Maksa par klikšķi

SEO

Katra no šīm tēmām ir sīkām apskatīta Epelna.lv mājaslapā, tādēļ Jums ir pieejams viss nepieciešamais lai uzsāktu veiksmīgu interneta biznesu un strādātu no mājām!

Arī šīs mājaslapas galvenais ienākumu avots ir partnermārketings. Šajā mājaslapā ir izvietotas reklāmas no vairāk kā 10 partneriem, kā arī Google AdSense. Ja Jūs vien zinātu cik daudz stundas ir pavadītas lai izveidotu visu šajā mājaslapā atrodamo saturu! Partnermārketings nav viegls darbs, bet kad būsiet izveidojuši savus interneta resursus, varēsiet baudīt dāsnas algas dienas!

ATBILDĒT

Please enter your comment!
Please enter your name here